کد خبر : 1898775 | 14 فروردين 1402 ساعت 11:58 | 16.6K بازدید | 5 دیدگاه

دلیل تعویض‌های عجیب تن‌هاخ: ریسک کردم!

اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، می‌گوید سعی کرده با تعویض‌هایش ریسک کند تا شاید بتواند از باخت برابر نیوکسل فرار کند.

دلیل تعویض‌های عجیب تن‌هاخ: ریسک کردم!

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و نهم لیگ برتر انگلیس به مصاف نیوکسل رفت و با نتیجه 0-2 برابر این تیم شکست خورد. 

تفکرات تن‌هاخ نتوانست کمکی به تیمش برای پیروزی در این بازی و غلبه بر نیوکسل بکند و همین باعث شد که او در نیمه دوم دست به تعویض‌هایی بزند که از نگاه بسیاری از کارشناسان و هواداران عجیب بود. 

جیدون سانچو و آنتونی مارسیال در دقیقه 62 جانشین ووت وخهورست و آنتونی شدند و همچنین ویکتور لیندلوف، فرد و پلیستری در دقیقه 83 جای خودشان را به رافائل واران، لیساندرو مارتینز و اسکات مک تومینای دادند. 

1837958

تن‌هاخ پس از پایان این بازی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: «اواخر بازی بود و ما با یک گل عقب بودیم. همین باعث شد که روی همه چیز ریسک کنم. سانچو و مارسیال را به بازی آوردم تا فرصت بیشتری خلق کنیم، توپ را در اختیار داشته باشیم و پیشروی کنیم.

وقتی در حال شکست خوردن بودیم، سعی کردیم بازی را نجات دهیم، در نبردهای یک به یک برنده شویم و بازیکنان تازه نفس و سرعتی را در خط دفاعی به کار بگیریم تا بتوانند به ما کمک کنند. شانس‌های خوبی هم خلق کردیم اما در نهایت وقتی فرصت زیادی ندارید، کار بسیار سخت می‌شود اما ما تلاش خودمان را کردیم.»

دیدگاه‌ها