کد خبر : 1898777 | 14 فروردين 1402 ساعت 12:15 | 38.1K بازدید | 2 دیدگاه

وداع با لورکوزن: جدایی غیرمنتظره هم‌تیمی سردار

چارلز آرانگیس بعد از حدود هشت سال حضور در بایرلورکوزن از این تیم جدا شد.

وداع با لورکوزن: جدایی غیرمنتظره هم‌تیمی سردار

به گزارش "ورزش سه"، در سال 2015، چارلز آرانگیس از باشگاه بزرگ برزیلی اینترناسیونال به لورکوزن آمد و اکنون هافبک 33 ساله در حال برداشتن یک گام به عقب است؛ همانطور که مدیر برنامه‌هایش با هماهنگی باشگاه اعلام کردند که آرانگیس بلافاصله به برزیل برمی‌گردد.

در واقع قرار بود بعد از پایان فصل و اتمام قرارداد این بازیکن، او از لورکوزن جدا شود اما حالا این اتفاق زودتر رخ داده است. مدیرعامل لورکوزن در این باره گفت: " چارلز در شش ماه گذشته به دلیل مصدومیتش دوران سختی را پشت سر گذاشته است. بازگشت به سطح معمول خود در مرحله پایانی فصل جاری برای او ممکن نبود. بنابراین ما به خواسته او عمل کردیم. ماه‌ها زودتر از زمان برنامه ریزی شده او به آمریکای جنوبی بر‌می‌گردد."

اتخاذ این تصمیم به دلیل دوران حضور ملی پوش شیلیایی در لورکوزن برای مدیران این باشگاه آسان نبود. او 214 بازی در این مدت برای باشگاه آلمانی انجام داد و 17 گل هم به ثمر رساند.

خود آرانگیس هم خداحافظی با لورکوزن را آسان نمی‌بیند. این بازیکن کهنه کار تاکید می‌کند: "در طول این سال‌ها همیشه در لورکوزن احساس راحتی کرده ام. این باشگاه حتی در شرایط سخت همیشه از من حمایت کرده است، این را فراموش نمی‌کنم. اکنون می‌خواهم بقیه دوران حرفه‌ام را در آمریکای جنوبی، نزدیک‌تر به خانواده‌ام بگذرانم."

دیدگاه‌ها