کد خبر : 1898779 | 14 فروردين 1402 ساعت 12:22 | 87.3K بازدید | 16 دیدگاه

پرداخت بدهی 2 میلیاردی پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس که به دنبال حل موانع مربوط به حضور در لیگ قهرمانان آسیا و صدور پروانه مجوز حرفه‌ای است، بخشی از بدهی‌های خود را نیز پرداخت کرد.

پرداخت بدهی 2 میلیاردی پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که بحث حذف استقلال از لیگ قهرمانان آسیا طی ساعات اخیر داغ بوده، اکنون توجهات به سمت پرسپولیس و شرایط این باشگاه برای دریافت مجوز حرفه‌ای و حضور در این رقابت‌هاست.

پرسپولیس فصل گذشته به واسطه بدهی و البته برخی اشتباهاتی که مدیران سابق این باشگاه در ارسال مدارک داشتند، نتوانست در لیگ قهرمانان آسیا حضور یابد و اکنون امیدوار است این اتفاق بار دیگر برای آنها تکرار نشود.

یکی از موضوعاتی که این باشگاه در راستای حل موانع حضور خود در لیگ قهرمانان آسیا دنبال کرده و به نتیجه رسانده است، مربوط به پرداخت بدهی‌های جاری و آن دسته از پرونده‌هایی است که حکم نهایی آنها صادر شده است. از جمله این پرونده‌ها بدهی به علی علیپور، باشگاه سایپا، ذوب آهن و سوشا مکانی، میثاق معمارزاده و ... بود که نزدیک به دو میلیارد و 300 میلیون برآورد می‌شد که توسط این باشگاه پرداخت شده است.

پرداخت بدهی‌ها البته بخشی از مسیر دریافت پروانه مجوز حرفه‌ای است و باید دید این باشگاه نیز در ادامه قادر خواهد بود به شرایط مدنظر و نهایی کنفدراسیون برای دریافت این مجوز دست یابد یا خیر.

دیدگاه‌ها