کد خبر : 1898817 | 14 فروردين 1402 ساعت 15:30 | 79.5K بازدید | 37 دیدگاه

گزارش مارکا

بی‌تفاوتی محض رئال در قبال حرکت جدید امباپه

دیروز رادیو RMC فاش کرد که کیلیان امباپه با اولتراهای PSG دیدار داشته و به آنها وعده فتح لیگ قهرمانان در فصل بعد را داده است. طبق ادعای مارکا، رئال دیگر اهمیتی به امباپه نمی‌دهد.

بی‌تفاوتی محض رئال در قبال حرکت جدید امباپه

به گزارش "ورزش سه"، کیلیان امباپه، ستاره تیم پاری‌سن‌ژرمن، به همراه اشرف حکیمی و جان‌لوئیجی دوناروما، جمعه با حضور در کنار اعضای گروه K-Scoe، اعضای قدیمی‌ترین گروه اولتراهای پارک دو پرنس را غافلگیر کردند. آنها خود را آماده جشن گرفتن پانزدهمین سال تاسیس‌شان کرده بودند که البته شکست خانگی دیروز شاگردان کریستوف گالتیه آن را خراب کرد.

1838064

دیدار امباپه با اولتراهای پاریس قرار بود مخفی بماند تا اینکه یک ویدیو از بخشی از صحبت‌های ملی‌پوش فرانسوی با اعضای K-scoe همه چیز را فاش کرد. در این ویدیو کیلیان امباپه را می‌بینیم که مشغول سخنرانی برای اولتراها با بلندگوی دستی است.

1838063

رادیو RMC گزارش داده است که امباپه به گونه‌ای حرف می‌زد که انگار اطمینان دارد فصل بعد نیز در پی‌اس‌جی خواهد ماند. در واقع او تردید ندارد که فصل بعد نیز در پاریس ماندنی است و وعده داد که فاتح لیگ قهرمانان خواهند شد. این طبعا می‌تواند خبر بدی برای رئال باشد، ولی مارکا نوشت که رئال دیگر هیچ اهمیتی به ستاره فرانسوی نمی‌دهد و او کاملا از برنامه‌های باشگاه خارج شده است.

1837576

 امباپه در پایان فصل گذشته بهترین شانس را برای پیوستن به رئال داشت، ولی ترجیح داد با پی‌اس‌جی تمدید کند. رئال پس از آن ارتباطش با امباپه را کاملا قطع کرد و تا زمانی که او تحت قرارداد با باشگاه پاریسی است، هیچ مذاکره‌ای با او نخواهد کرد. امباپه برای فصل بعد برنامه‌های خاص خود را دارد و رئال نیز بدون او پروژه خود را ترسیم کرده است.

دیدگاه‌ها