کد خبر : 1898932 | 15 فروردين 1402 ساعت 09:15 | 10.2K بازدید | 5 دیدگاه

عابدینی: قلعه‌نویی پخته شده و شایسته تیم ملی است

امير عابديني نياز به معرفي ندارد. فردي شناخته شده در عرصه مديريت كه همواره اثرگذار بوده است.

عابدینی: قلعه‌نویی پخته شده و شایسته تیم ملی است

به گزارش ورزش سه، در فوتبال اگر اغراق نباشد، اگر درباره وی بگوییم با پيشينه ملي و باشگاهي يكي از تاثيرگذار‌ترين مديران فوتبال ماست. عابدینی در گفت‌وگویی با مجید سعیدی از روزنامه‌نگاران ورزشی قدیمی به حمایت از امیر قلعه‌نویی پرداخته است.
او می‌گوید: سال ١٣٧٤ كه استانكو سرمربي پرسپوليس بود، روزي به من گفت: از بين بازيكنان حال حاضر سه نفر داراي شايستگي‌هاي مديريتي در امر مربيگري هستند. 
احمد عابدزاده (كه بعدها آسيب ديد)، مجتبي محرمي (كه مسير زندگي‌اش عوض شد) و امير قلعه‌نويي كه ثابت كرد به صورت كلاسيك از بضاعت مديريتي برخوردار است و نسبت به درك فوتبال پتانسيل بالايي دارد. استانكو يك فوتبال شناس و استعدادياب متبحري بود، معتقد بود كه در بازار فوتبال اين سه نفر از توانايي‌هاي خوبي برخوردارند و باید روی آن‌ها سرمایه‌گذاری بشود. 
او ادامه داد: امروز مي‌بينيم امير قلعه نويي در سطح باشگاهي به دفعات لياقت و شايستگي خود را به اثبات رسانده است، در سطح ملي برخلاف ١٧ سال پيش كه جوان‌تر بود، اكنون بسيار پخته شده و گذر زمان درباره‌ي او قضاوت عادلانه‌اي خواهد داشت. 
عابدینی در پایان گفت: نكته مهمي كه بايد به آقاي تاج يادآور شد؛ اين است كه جام ملت‌ها با جام جهاني زمين تا آسمان تفاوت دارد. براي جام جهاني ٥ تيم از آسيا به اين مسابقات راه پيدا مي‌كنند، اما در جام ملت‌ها فقط يك تيم قهرمان مي‌شود. در اين جام بضاعت مديريتي و مالي وحشتناك است. آقاي تاج چند دوره آن را تجربه كرده است و يقيناً مي‌داند در آسيا تيم‌هاي ژاپن، كره، عربستان، قطر و استراليا چه بضاعتی دارند، ضمن اينكه از ازبكستان، امارات، عراق و عمان نمي‌توان به سادگي گذشت. بنابراين بايد همه‌ي امكانات را بسيج كرد و به حمايت از تيم ملي و امير قلعه‌نويي پرداخت.

دیدگاه‌ها