کد خبر : 1898936 | 15 فروردين 1402 ساعت 04:45 | 51.9K بازدید | 24 دیدگاه

زیدان یک گام دیگر به هدایت رئال مادرید نزدیک شد

روزنامه موندو دپورتیوو اسپانیا نوشت که زیدان به هدایت رئال مادرید نزدیک شده است.

زیدان یک گام دیگر به هدایت رئال مادرید نزدیک شد

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که هنوز وضعیت کارلو آنچلوتی برای فصل بعد نامشخص است، اما اکنون یک گزارش مطبوعاتی در اسپانیا منتشر شد مبنی بر اینکه زین‌الدین زیدان به بازگشت دوباره به تمرینات رئال مادرید نزدیک شده است.

زیدان در تابستان 2021 از رئال مادرید جدا شد و از آن زمان تاکنون هدایت هیچ تیمی را برعهده نگرفته و ممکن است در تابستان آینده به نیمکت تیم مادریدی بازگردد.

زیدان امیدوار بود بعد از جام جهانی 2022 قطر هدایت تیم ملی فرانسه را برعهده بگیرد تا اینکه فدراسیون فرانسه تصمیم به تمدید قرارداد دیدیه دشان گرفت.

به گزارش روزنامه اسپانیایی «موندو دپورتیوو»، زیدان به دستیارانش گفته است که در تابستان آینده برای بازگشت به تمرینات رئال مادرید آماده شوند.

1783150

این روزنامه اشاره کرد که دو مقصد برای زیدان وجود دارد که رئال مادرید یکی از آنهاست و سرمربی فرانسوی در نهایت هدایت یکی از این 2 تیم را برعهده خواهد گرفت.

موندو دپورتیوو ادامه داد: علی‌رغم اظهارات تند رئیس سابق فدراسیون فوتبال فرانسه علیه زیدان، اما او رابطه بسیار خوبی با فلورنتینو پرز دارد.

قرارداد کارلو آنچلوتی ایتالیایی، سرمربی فعلی رئال مادرید در پایان فصل آینده به پایان می‌رسد اما در صورت عدم قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا ممکن است تابستان امسال از این تیم جدا شود.

دیدگاه‌ها