کد خبر : 1899060 | 15 فروردين 1402 ساعت 18:26 | 44.3K بازدید | 13 دیدگاه

برادر پپ، مأمور ویژه سیتی برای جذب پدیده اسپانیایی

منچسترسیتی به دلیل یک ارتباط ویژه شانس بیشتری برای جذب گابری وِیگا، پدیده 20 ساله فوتبال اسپانیا دارد که آرسنال و منچستریونایتد هم خواهان به خدمت گرفتنش هستند.

برادر پپ، مأمور ویژه سیتی برای جذب پدیده اسپانیایی

به گزارش "ورزش سه"، گابری ویگا، ستاره جوان سلتاویگو، در این فصل به یکی از پدیده‌های فوتبال اسپانیا تبدیل شده و با عملکرد درخشانش با پیراهن این تیم مورد توجه باشگاه‌های بزرگ اروپایی قرار گرفته است.

ویگا در فصل جاری برای سلتاویگو 26 بازی انجام داده و در این مدت 9 گل به ثمر رسانده و 4 پاس گل داده است. علاوه بر رئال مادرید از چند باشگاه بزرگ انگلیسی مثل منچسترسیتی، منچستریونایتد و آرسنال به عنوان باشگاه‌هایی که به جذب او علاقه‌مند هستند یاد شده است.

اما منچسترسیتی در مسابقه برای به خدمت گرفتن این ستاره 20ساله اسپانیایی برگی برنده در آستین دارد که شانس سیتیزن‌ها را بیشتر از بقیه باشگاه‌ها می‌کند. برادر پپ گواردیولا، په‌ره، به عنوان مدیر برنامه‌های فوتبال در گروه ورزشی اسپورتس اینترتینمنت فعالیت می‌کند و در حال حاضر در آستانه تبدیل شدن به مدیر برنامه‌های رسمی این ستاره جوان اسپانیایی قرار دارد.

1838572

روزنامه دیلی‌میل می‌گوید در هفته گذشته چند ایجنت مشهور از جمله پینی زاهاوی سعی کردند با گابری ویگا قرارداد همکاری امضا کنند اما په‌ره گواردیولا در مذاکره با خواهر این فوتبالیست جوان اسپانیایی موفق شد مانع از این شود و حالا برادر پپ بیشترین شانس را برای تبدیل شدن به ایجنت ویگا دارد.

گابری ویگا در قراردادش با سلتاویگو بند آزادسازی 40 میلیون یورویی دارد که فعال کردن آن برای باشگاه‌های بزرگ اروپایی مشکل نخواهد بود. در صورتی که برادر گواردیولا ایجنت این ستاره اسپانیایی بشود انتقال او به سیتی را باید قطعی دانست.

1838573

این در حالی است که یک رسانه اسپانیایی اخیر مدعی شد که گابری ویگا شخصا هوادار آرسنال است و به نزدیکانش گفته که رویای پوشیدن پیراهن این تیم را در سر دارد.

دیدگاه‌ها