کد خبر : 1899065 | 15 فروردين 1402 ساعت 18:46 | 17.9K بازدید | 9 دیدگاه

در نخستین حضور مدیرعامل در تمرین مطرح شد

مربی مس کرمان برای فصل مشخص شد

علی قرایی مدیرعامل جدید باشگاه مس کرمان با یک پیام ویژه به تمرین تیم فوتبال مس کرمان رفت تا اولین دیدار خود را با اعضای این تیم داشته باشد.

مربی مس کرمان برای فصل مشخص شد

به گزارش "ورزش سه" در آخرین تغییرات مدیریتی در باشگاه مس کرمان، علی قرایی به عنوان مدیرعامل جدید این باشگاه منصوب شده است و امروز در جلسه تمرینی تیم فوتبال این باشگاه شرکت کرد.

مدیرعامل باشگاه مس کرمان در این دیدار از قرارداد فرزاد حسین خانی با تیم فوتبال مس کرمان برای فصل آینده گفت و اینکه با تمام وجود از سرمربی تیم مس کرمان حمایت خواهد کرد و استراتژی این تیم را با حضور سرمربی این فصل مس کرمان برای آینده تدوین خواهد کرد.

قرایی که به خوبی بر اهمیت بازی پیش رو برابر نفت آبادان واقف بود، بازیکنان مس کرمان را به تلاش با تمام وجود در بازی این هفته ترغیب نمود و بر سختی کار این تیم در اولین فصل حضور در لیگ برتر تاکید کرد و حضور تیم مس کرمان در رتبه‌های امن جدول را ناشی از توان و غیرت بازیکنان این باشگاه دانست.

مدیرعامل مس موفقیت تیم فوتبال در لیگ برتر را زمینه ساز حمایت بیشتر از سایر تیم‌های این باشگاه دانست و بازیکنان تیم فوتبال مس کرمان را سربازان خط مقدم برای موفقیت این باشگاه توصیف کرد.

1838580
1838581
1838582
1838583

دیدگاه‌ها