کد خبر : 1899072 | 15 فروردين 1402 ساعت 19:20 | 25.9K بازدید | 24 دیدگاه

صلاح و لیائو، ستاره‌های تبلیغاتی جدید آدیداس (عکس)

محمد صلاح، ستاره مصری لیورپول و رافائل لیائو، وینگر پرتغالی میلان، به عنوان نمادهای تبلیغاتی مجموعه پوشاک تولیدی دو شرکت آدیداس و گوچی انتخاب شدند.

صلاح و لیائو، ستاره‌های تبلیغاتی جدید آدیداس (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، دو شرکت آدیداس و گوچی برای معرفی مجموعه جدیدشان که با مشارکت این دو برند مشهور تولید شده است از چندین ستاره بزرگ دنیای فوتبال استفاده کردند ولی چهره‌های اصلی این دو شرکت محمد صلاح، ستاره مصری لیورپول و رافائل لیائو، ستاره پرتغالی میلان، بودند.

این مجموعه که مجموعه بهاری 2023 آدیداس-گوچی نام دارد با حضور صلاح، لیائو و چندین فوتبالیست مطرح مرد و زن رونمایی شد.

در کنار صلاح و لیائو سه ستاره فوتبال زنان هم در این رونمایی حضور داشتند. السیا روسو، مهاجم تیم ملی زنان انگلیس و منچستریونایتد، ماریا پیار لئون، مدافع زنان بارسلونا و ترینیتی رادمن‌، ملی‌پوش زنان آمریکا به عنوان همکاران صلاح و لیائو در این پروژه مشارکت داشتند.

1838588

در یکی از تصاویر منتشر شده از این کمپین محمد صلاح در حالی به تصویر کشیده شده که ژاکتی رنگارنگ و شلواری کشباف به رنگ سبز با لوگوی آدیداس بر تن دارد. تصویر دیگری از صلاح که در رسانه‌ها بازخورد زیادی داشته او را با ژاکتی بافتنی به رنگ آبی با لوگوی آدیداس نشان می‌دهد که شلوار گرمکنی قرمزرنگ با آن پوشیده شده است.

1838589
1838590

رافائل لیائو هم با پیراهنی به رنگ صورتی با لوگوی آدیداس با شلواری با لوگوی گوچی به تصویر کشیده که عینک آفتابی به چشم دارد. تصویر دیگری از لیائو با گرمکن کرم‌رنگ آدیداس هم بازخورد زیادی داشته است.

1838591

دیدگاه‌ها