کد خبر : 1899077 | 15 فروردين 1402 ساعت 20:33 | 16.5K بازدید | 17 دیدگاه

پیام رئیس بایرن به توخل: باید به فینال جام حذفی برسیم

رئیس باشگاه بایرن مونیخ در پیامی که مخاطب آن توماس توخل، سرمربی جدید این تیم بود گفت جام حذفی برای بایرن اهمیت زیادی دارد و باواریایی‌ها باید حتما به فینال تورنمنت برسند.

پیام رئیس بایرن به توخل: باید به فینال جام حذفی برسیم

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ امشب در حالی با سرمربی جدیدش توماس توخل در یک‌چهارم نهایی جام حذفی آلمان به مصاف فرایبورگ می‌رود که باواریایی‌ها به دلیل ناکامی‌های چند سال گذشته امسال حساب ویژه‌ای روی این تورنمنت باز کرده‌اند و انتظار دارند با توخل به ناکامی‌های اخیرشان در جام حذفی پایان بدهند.

1838609

شکست 5-0 مقابل گلادباخ و حذف در مرحله دوم جام حذفی در سال 2021 همچنان در خاطره بایرن به‌عنوان اتفاقاتی تلخ خودنمایی می‌کند. رئیس باشگاه بایرن مونیخ، هربرت هاینر، در یکی از اولین اظهارنظرهای خود بعد از استخدام توماس توخل به این موضوع تاکید کرد تا نشان دهد باشگاه آلمانی از سرمربی جدیدش انتظارات بالایی دارد.

هربرت هاینر در مصاحبه با نشریه بیلد گفت: "ما می‌خواهیم امسال حتما به فینال جام حذفی که در برلین برگزار می‌شود برسیم. خیلی دوست داریم در اوایل ژوئن در فینال جام حذفی حاضر داشته باشیم. برای همین حتما باید در یک‌چهارم نهایی فرایبورگ را با دو پیروزی بدرقه کنیم.

ما در دو سال گذشته در جام حذفی نتوانستیم خوب کار کنیم و به همین خاطر برای بازی امشب خیلی هیجان داریم. اتفاقات دو سال گذشته نباید تکرار بشود. ولی فراموش نکنید که فرایبورگ در این فصل استثنایی ظاهر شده. باید برای این تیم و مربی‌اش بیشترین احترام را قائل بود".

1838610

دیدگاه‌ها