کد خبر : 1899231 | 16 فروردين 1402 ساعت 16:03 | 16.6K بازدید | 1 دیدگاه

پدیده سیرجانی‌ها از امیرخان می‌گوید

امیر جعفری: از بس حمله کردیم زیاد گل خوردیم!

«وقتی زیاد گل می‌زنی، زیاد هم گل می‌خوری و این طبیعی است.» این استدلال مدافع گل گهر سیرجان درباره دریافت ۲۶ گل تا اینجای فصل است.

امیر جعفری: از بس حمله کردیم زیاد گل خوردیم!

به گزارش "ورزش سه"، گل گهر در ادامه روند خوب خود موفق شد نساجی مازندران را در یک دیدار خارج از خانه دو بر یک شکست بدهد. امیر جعفری، مدافع جوان سرمه‌ای پوشان، در این مورد به خبرنگار ما گفت: "مسابقه بعد از تعطیلات همیشه مهمترین بازی است، چون تیم می‌آید به روند خودش برگردد. ما قبل از تعطیلات در چند بازی نتایج خوبی گرفتیم و بازی با نساجی خیلی برایمان مهم بود و توانستیم بازی را ببریم."

او در مورد رفتن قلعه‌نویی به تیم ملی و جانشینی سعید الهویی ادامه داد: "امیرخان خیلی مربی بزرگی است و امیدوارم در تیم ملی هم موفق باشد و افتخارات زیادی برای کشورمان بیاورد. آقا سعید هم خیلی مربی بادانش ‌و به‌روزی است و ‌بازیکنان با او ‌راحت هستند و به تیم کمک می‌کند. از همین بازی هم تیم خوب کار کرد و‌ موفق شدیم ببریم."

مدافع گل گهر در مورد روند خط دفاع تیمشان و دریافت ۲۶ گل گفت: "تیم ما بیشتر هجومی است و‌ امیرخان بیشتر از دفاع‌های کنارش می‌خواست نفوذ کنند و ما بیشتر از اینکه در دفاع باشیم در حمله هستیم و به خط حمله کمک کردیم. زیاد گل خوردیم، اما زیاد هم گل زدیم و‌ فکر می‌کنم یک چیز طبیعی باشد."

جعفری در‌مورد رقابت با مدعیان نظرش را این‌گونه بیان کرد: "هدف اصلی ما این است که حتی از رتبه چهارمی هم بالاتر برویم. هدف بعدی ما جام حذفی است و انشاالله بتوانیم جام بگیریم."

1832591

جعفری در مورد اینکه از پدیده‌های لیگ بیست و دوم است و توانسته خودش را در ترکیب گل گهر نشان دهد گفت: من از پایه‌ها در پیکان بودم و‌ بعد در شهر خودرو شاگرد رحمتی شدم. در تیم ملی امید هم بودم و امیرخان بازی‌هایم را دید و خوشش آمد. امسال به گل گهر آمدم و خدا را شکر با وجود بازیکنان بسیار خوبی مثل درخشان مهر و شایان مصلح که در پستم بودند توانستم بازی کنم. امیرخان به من اعتماد کرد و خدا را شاکرم که توانستم جواب اعتمادشان را بدهم و ۱۴ بازی فیکس انجام دادم."

جعفری در پایان با تشکر از هواداران تیم خود گفت: هوادران در بازی‌های خانگی خیلی به ما کمک می‌کنند و حتی هوادران تیم حریف بازی را قشنگ می‌کنند. در بازی با نساجی هم به همین شکل بود و این موضوع هیجان خوبی دارد.

دیدگاه‌ها