کد خبر : 1899253 | 16 فروردين 1402 ساعت 18:20 | 66.2K بازدید | 23 دیدگاه

عصبانیت مودریچ از رئال: لوکیتا را دیگر نمی‌خواهند

لوکا مودریچ از چند ماه انتظار برای پیشنهاد تمدید قراردادش از طرف رئال مادرید عصبانی است و احتمال جدایی او در تابستان پیش رو بیشتر شده است.

عصبانیت مودریچ از رئال: لوکیتا را دیگر نمی‌خواهند

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد لوکا مودریچ با رئال مادرید در تابستان امسال به پایان می‌رسد و سایت گل در گزارشی به نقل از منابع نزدیک به این ستاره کروات می‌گوید مودریچ از چند ماه انتظار برای پیشنهاد تمدید قرارداد از طرف باشگاه عصبانی است و با این شرایط احتمال جدایی او از لوس بلانکوس بیشتر از هر زمان دیگری به نظر می‌رسد.

این در حالی است که مودریچ به صراحت اعلام کرده بود که می‌خواهد یک فصل دیگر با پیراهن رئال بازی کند. او در فصل جاری عملکرد خیلی خوبی داشته و در نتیجه نمی‌تواند علت تعلل رئال در پیشنهاد تمدید را درک کند.

1838870

سایت گل در گزارش خود می‌گوید مدیران رئال مادرید تا این لحظه هیچ تماسی با مودریچ یا مدیران برنامه‌هایش نداشته‌اند و مذاکرات برای تمدید قرارداد هنوز آغاز نشده است. انتظار چند ماهه ستاره کروات را عصبانی کرده و به نظر می‌رسد اگر رئال ظرف چند هفته آینده پیشنهادی به او ارائه ندهد باید جدایی او را قطعی بدانیم.

یکی از علت‌های اصلی ناراحتی و نگرانی مودریچ این است که در گذشته وقتی رئال قصد تمدید با او را داشت هرگز چنین تعللی نشان نداده بود. به نظر می‌رسد رئال مادرید با توجه به سن این ستاره کروات قصدی برای تمدید با او ندارد اما از سوی دیگر به دلیل محبوبیت فوق‌العاده لوکا بین هواداران نمی‌خواهد تا آخرین لحظه این تصمیم خود را علنی کند.

در هفته‌های گذشته گزارش‌هایی منتشر شد که مدعی بود رئال مادرید از تصمیم مودریچ برای بازنشسته نشدن از تیم ملی کشورش ناراحت است، چرا که گمان می‌کند با توجه به سن او بازی کردن در دو جبهه ملی و باشگاهی در فصل آینده باعث می‌شود نتواند با پیراهن رئال بهترین عملکرد ممکن را داشته باشد. رئال انتظار داشت لوکا بعد از پایان جام جهانی 2022 از تیم ملی کرواسی خداحافظی کند ولی مودریچ قصد دارد در یورو 2024 هم با پیراهن کرواسی به میدان برود.

1838871

دیدگاه‌ها