کد خبر : 1899398 | 17 فروردين 1402 ساعت 14:12 | 40.3K بازدید | 12 دیدگاه

مدیر بارسلونا:

برای جذب مسی به دنبال حامی مالی نیستیم

متئو آلِمانی، مدیر بخش فوتبال بارسلونا، به شایعات و گمانه‌زنی‌ها در مورد بازگشت لیونل مسی واکنش نشان داد.

برای جذب مسی به دنبال حامی مالی نیستیم

به گزارش "ورزش سه"، این روزها شایعات در مورد بازگشت لیونل مسی به بارسلونا داغ است. از قرارداد مسی با پی‌اس‌جی سه ماه دیگر باقی مانده و همه چیز حاکی از آن است که او قراردادش را تمدید نخواهد کرد. دیروز در ال‌کلاسیکو هواداران بارسا در دقیقه 10 یکصدا نام لیونل مسی را صدا زدند تا مشخص شود بی‌تاب بازگشت اسطوره خود هستند؛ با این وجود مشکل فرپلی مالی بارسلونا فعلا بزرگترین مانع در راه بازگشت او است.

1839165

متئو آلمانی در این رابطه گفت: «تمرکز ما روی بازی‌های پیش رو است و نقل و انتقالات در اولویت ما نیست. نمی‌خواهیم در مورد مسائلی که باعث برهم خوردن تمرکز تیم شود، حرف بزنیم. البته همه می‌دانیم که وقتی صحبت از مسی می‌شود، باید آن را جدی بگیریم، چون او اسطوره دوست‌داشتنی هواداران است؛ با این حال مسی بازیکن پی‌اس‌جی است و باید به این باشگاه احترام گذاشت. کسی از آینده خبر ندارد ولی اینکه می‌گویند ما به دنبال حامی مالی برای برگرداندن مسی هستیم هم درست نیست. فعلا به فصل بعد فکر نمی‌کنیم.»

آلمانی در مورد شکایت الچه از بارسلونا به خاطر بازی دادن به گاوی گفت: «شکایت کردن که هزینه ندارد. چند ماه پیش اسپانیول هم به خاطر لواندوفسکی شکایت کرده بود ولی به جایی نرسید.»

دیدگاه‌ها