کد خبر : 1899412 | 17 فروردين 1402 ساعت 15:30 | 10.2K بازدید | 5 دیدگاه

فقط کمی زمان می‌خواهم

کانسلو: در بایرن خیلی هم خوشحال و راحتم!

ژوائو کانسلو شایعات نارضایتی‌اش از پیوستن به بایرن را رد کرد و گفت که در این تیم بسیار هم خوشحال و راحت است.

کانسلو: در بایرن خیلی هم خوشحال و راحتم!

به گزارش "ورزش سه"، ژوائو کانسلو در انتقالات زمستانی و پس از اختلاف با پپ گواردیولا از سیتی جدا شد و قرضی با بند خرید 65 میلیون یورویی به بایرن مونیخ پیوست. او در چند بازی به عنوان بازیکن ثابت به میدان رفت ولی سپس نیمکت‌نشین شد. با ناگلزمان اوضاع برای کانسلو خوب پیش نرفت و باید دید با توماس توخل چه خواهد شد. گفته می‌شود بایرن قصد فعال کردن بند خرید او را ندارد.

1839178

کانسلو در مصاحبه با مجله باشگاه بایرن مونیخ گفت: «شروع کارم در بایرن را مثبت ارزیابی می‌کنم. همیشه شما به زمان برای وفق پیدا کردن با شرایط جدید نیاز دارید و در این مدت تلاش کرده‌ام خیلی سریع خودم را با تیم و بازیکنان تطابق بدهم و با سیستم بازی بایرن آشنا شوم. بر خلاف تصورات، چه به لحاظ تیمی و چه فردی، اینجا همه چیز خوب پیش می‌رود و راحت هستم.»

کانسلو در مورد بایرن گفت: «در دنیا چهار یا پنج تیم قدرتمند و مدعی قهرمانی لیگ قهرمانان وجود دارند و یکی از آنها قطعا بایرن است. می‌توانم از بایرن در کنار رئال مادرید و سیتی به عنوان جدی‌ترین مدعیان قهرمانی چمپیونزلیگ نام ببرم، تیم‌هایی که شکست دادنشان بسیار دشوار است. برای من حضور در چنین تیمی باعث افتخار است. ما می‌توانیم هر رقیبی را شکست دهیم.»

1839179

دریافت پیشنهاد از بایرن: «وقتی پیشنهاد بایرن رسید، گفتم که باید از این فرصت استفاده کنم. تجربه بازی در اسپانیا، ایتالیا و انگلیس را دارم و دوست داشتم در آلمان هم بازی کنم. اینجا در بایرن همه روی قهرمانی در جام‌های بزرگ تمرکز دارند. ما سخت تلاش می‌کنیم و هر جلسه تمرینی تیم مثل یک جنگ است. دوست دارم در پست خودم بهترین باشم و مهمتر از آن، برای تیم مفید و موثر کار کنم.»

1839180

الگوی فوتبالی: «بزرگترین الگوی من در فوتبال رونالدینیو است. به خاطر لذتی که از فوتبال بازی کردن می‌برد و کاریزمای او. برای من او بااستعدادترین بازیکنان فوتبال بود. من بازی‌های دیِگو مارادونا، پله، مارکو فن باستن یا یوهان کرویف را ندیده‌ام. شادی و شعف بی‌نظیر رونالدینیو، زیرکی و شجاعت او، جادویش در زمین و لذتی که به تماشاگران می‌داد، بی‌نظیر بود. به همین دلیل رونالدینیو قهرمان من است.»

دیدگاه‌ها