کد خبر : 1899474 | 17 فروردين 1402 ساعت 21:47 | 132.3K بازدید | 24 دیدگاه

شاهکار کمک‌داور جدول لیگ را برهم می‌زند!

تصمیم شجاعانه محمدرضا ابوالفضلی در اعلام خطای هند و انتقال آن به داور وسط، نتیجه بازی در آبادان را تغییر داد.

شاهکار کمک‌داور جدول لیگ را برهم می‌زند!

به گزارش "ورزش سه" در یکی از تعیین‌کننده‌ترین بازی‌های هفته در آبادان، صنعت نفت در خانه میزبان مس کرمان بود تا برای کاهش فاصله با منطقه امن جدول با رقیب مستقیم خود مسابقه دهد.

دیداری که تا آخرین دقایق بازی با نتیجه تساوی یک بر یک دنبال می‌شد اما در نهایت محمدرضا ابوالفضلی، کمک داور اول بازی روی یک تصمیم استثنایی، وحید کاظمی، داور وسط را از خطای هند مدافع مس مطلع کرد تا نفتی‌ها از روی پنالتی گل دوم و برتری‌بخش را وارد دروازه شهدادنژاد کنند.

1839278

این تصمیم ابوالفضلی از آن جهت حائز اهمیت بود که فشردگی بازیکنان در محوطه جریمه مانع از وجود شعاع دید کافی برای کاظمی شده بود اما این کمک داور باتجربه که دو بار در جام جهانی نیز حضور داشته، با عملکرد فوق‌العاده‌اش مانع از بروز اشتباه شد و وظیفه خود در کمک به داور را به خوبی انجام داد.

به این ترتیب و با پیروزی نفت آبادان، فاصله این تیم در پایین جدول با مس کرمان به پنج امتیاز رسید تا هفته‌های باقی‌مانده در اوج هیجان دنبال شود.

1839276
ابوالفضلی تا پایان روی تصمیم خود بود و بلافاصله پس از اعلام پنالتی هم به سمت خط عرضی رفت تا در موقعیت کمک داور روی ضربه پنالتی قرار بگیرد.

دیدگاه‌ها