کد خبر : 1899532 | 18 فروردين 1402 ساعت 09:00 | 48.6K بازدید | 35 دیدگاه

تلاش‌های ستاره جوان سپاهان برای بازگشت؛

از تراکتور تا تراکتور: لگدی که هنوز درد می‌کند (عکس)

یاسین سلمانی پس از مصدومیتی که در دیدار رفت برابر تراکتور دچارش شد، نتوانست به شرایط ایده‌آل باز گردد.

از تراکتور تا تراکتور: لگدی که هنوز درد می‌کند (عکس)

به گزارش "ورزش‌ سه"، وقتی اولین ترکیب 11 نفره سپاهان با مورایس اعلام شد، نام یاسین سلمانی هم در جمع نفرات این تیم دیده می‌شد؛ ستاره جوانی که در لیگ بیستم زیر نظر محرم نویدکیا فوق‌العاده کار کرده بود، اما در لیگ بیست و یکم پس از مصدومیت در دیدار مقابل پیکان نتوانسته بود به شرایط خوب بازگردد.
سلمانی یکی از 11 بازیکن اصلی سپاهان مقابل استقلال بود و اتفاقا زننده یکی از دو گل برتری بخش طلایی‌پوشان اصفهانی در آزادی. این اتفاق در بازی دوم هم تکرار شد و سپاهان در حالی با نتیجه 2 بر 1 نساجی را شکست داد که سلمانی زننده گل دوم تیمش بود.

1839401

اوضاع برای سلمانی اما رفته رفته رو به افول گذاشت و او پس از اشتباهی که در بازی با فولاد خوزستان داشت، در حال بازگشتن روی فرم بود که خطای خشن واگنین، وینگر راست تراکتور، در بازی رفت او را به شدت مصدوم کرد و دو ماه از ترکیب سپاهان دور شد.
البته بخش زیادی از زمان ریکاوری سلمانی با تعطیلات لیگ همزمان شد، اما این بازیکن که می‌توانست یکی از ستاره‌های سپاهان در لیگ 22 باشد و مورایس هم علاقه زیادی به سبک بازی او دارد، نتوانست به خوبی مهیای آماده بازگشت به ترکیب اصلی شود. 
شاید اینطور بتوان گفت که آخرین نمایش خوب از سلمانی را در دیدار رفت برابر تراکتور شاهد بودیم و حالا این بازیکن امیدوار بار دیگر مقابل این تیم بتواند ضمن نشان دادن دوباره توانایی‌هایش، به سپاهان هم برای کسب سه امتیاز سرنوشت‌ساز کمک کند.

1839400

دیدگاه‌ها