کد خبر : 1899547 | 18 فروردين 1402 ساعت 09:54 | 11.3K بازدید | 5 دیدگاه

اتحادیه فوتبال علیه لیورپول: داور را محاصره کردید!

اتحادیه فوتبال انگلیس با ارسال نامه‌ای به باشگاه لیورپول اتهاماتی را در رابطه با دیدار برابر منچسترسیتی به آنها وارد کرده است.

اتحادیه فوتبال علیه لیورپول: داور را محاصره کردید!

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول که این روزها شرایط چندان خوبی را در لیگ برتر سپری نمی‌کند، در بازی هفته گذشته برابر منچسترسیتی هم با نتیجه 1-4 شکست خورد و ناراحتی بازیکنان از این وضع در دقایقی از این دیدار به خوبی مشهود بود. 

آنها که از شرایط به وجود آمده راضی به نظر نمی‌رسیدند، در یکی از صحنه‌های این بازی از تصمیم سیمون هوپر به شدت عصبانی شدند و برای اعتراض به او دورش حلقه زدند تا بخواهند که کارت زرد دوم را به خاطر خطا روی کودی خاکپو به رودری نشان دهد.

حالا به نظر می‌رسد که این اعتراض همه‌جانبه برای لیورپول دردسرساز شده و اتحادیه فوتبال انگلیس نامه‌ای را خطاب به این باشگاه ارسال و اتهاماتی را متوجه آنها کرده است.

1839419

در این نامه آمده: «باشگاه لیورپول به خاطر محاصره داور بازی برابر منچسترسیتی در رقابت‌های لیگ برتر در دقیقه 34 با اتهاماتی روبرو است و در آستانه جریمه قرار دارد. به نظر می‌رسد که لیورپول نتوانسته بازیکنانش را وادار به رفتاری درست و به شکل پسندیده کند و به همین دلیل جریمه می‌شود.»

لیورپول تا 12 آوریل فرصت دارد که نسبت به این اتهامات واکنش نشان داده و از بازیکنانش دفاع کند اما هنوز مشخص نیست که آنها چه پاسخی را برای این نامه در نظر خواهند داشت.

دیدگاه‌ها