کد خبر : 1899589 | 18 فروردين 1402 ساعت 14:12 | 7.7K بازدید | 1 دیدگاه

کار سخت الهویی در دومین گام؛

ترکیب احتمالی گل‌گهر در اصفهان با 6 غایب

تیم فوتبال گل‌گهر در شرایطی امروز در ورزشگاه فولادشهر به مصاف ذوب‌آهن خواهد رفت، که 6 بازیکن مهم این تیم به دلایل مختلف حضور ندارند.

ترکیب احتمالی گل‌گهر در اصفهان با 6 غایب

به گزارش "ورزش‌ سه"، سعید الهویی در اولین گام به عنوان سرمربی جدید گل‌گهر عملکرد بسیار خوبی داشت و موفق شد در ورزشگاه وطنی قائمشهر شاگردان حمید مطهری را با نتیجه 2 بر 1 از پیش رو بردارد.
حالا این مربی جوان که تازه به جرگه سرمربیان لیگ برتری اضافه شده، باید در ورزشگاه فولادشهر شاگردانش را در شرایطی به مصاف یک تیم جوان با سرمربی باتجربه‌اش بفرستد که با غیبت 6 بازیکن بی‌شک کار سختی برای انتخاب ترکیب اصلی و همینطور استفاده از نفرات جایگزین در نیمه دوم خواهد داشت.
محمد اکبرمنادی، مسیح زاهدی، علیرضا علیزاده، اریک بایناما، نوید عاشوری و مهدی تیکدری 6 بازیکنی هستند که سعید الهویی در این مسابقه در اختیار ندارد و باید تیمش را بدون این بازیکنان وارد زمین کند.

با این وصف در خط دروازه مانند چند بازی اخیر بار دیگر فرصت به فروزان داده خواهد شد. در سمت چپ خط دفاعی امیر جعفری بازیکن جوان سیرجانی‌ها طی هفته‌های اخیر گوی سبقت از شایان مصلح ربوده، اما در سمت راست که رقابت فشرده‌ای میان برزای و تیکدری برقرار بود، با مصدومیت تیکدری فرصت به برزای داده خواهد شد. الهویی در قلب خط دفاعی هم با مصدومیت زاهدی مواجه است و به این ترتیب آرمین سهرابیان در کنار علیرضا آرتا یا مهران گلزاری زوج خط دفاعی گل‌گهر را مقابل ذوب‌آهن تشکیل خواهند داد.

در خط میانی با توجه به محرومیت و مصدومیت چند بازیکن احتمالا شانس امین پورعلی و محمد خدابنده‌لو برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی زیاد خواهد بود. برای ضلع سوم مثلث هم شاید بار دیگر از امین قاسمی‌نژاد در پست هافبک هجومی استفاده شود. البته که شکاری نیز چندین مرتبه در این پست در طول فصل جاری دیده شده است.
در خط هجومی شرایط برای انتخاب سه بازیکن اصلی برای سعید الهویی بهتر است و با توجه به حضور بازیکنانی نظیر رضا شکاری، مرتضی تبریزی، محمدرضا حسینی، کی‌روش استنلی، امین قاسمی‌نژاد، یونس شاکری و... شرایط چندان نگران‌کننده به نظر نمی‌رسد.

به این ترتیب می‌توان ترکیب احتمالی گل‌گهر را در دیدار برابر ذوب‌آهن که از ساعت 19:30 دقیقه در ورزشگاه فولادشهر برگزار خواهد شد را به شرح زیر پیش‌بینی کرد: 
محسن فروزان، امیر جعفری، آرمین سهرابیان، مهران گلزاری، بهنام برزای، امین پورعلی، محمد خدابنده‌لو، رضا شکاری، محمدرضا حسینی، مرتضی تبریزی و کی‌روش استنلی.

دیدگاه‌ها