کد خبر : 1899646 | 18 فروردين 1402 ساعت 20:02 | 19K بازدید | 18 دیدگاه

پیروانی امیدوار به اثبات ادعای قهرمانی پرسپوليس

مدیر تیم پرسپوليس همچنان با امیدواری بالا چشم به کسب قهرمانی سرخ‌ها در پایان فصل دوخته است.

پیروانی امیدوار به اثبات ادعای قهرمانی پرسپوليس

به گزارش “ورزش سه”، فاصله پرسپوليس با سپاهان و استقلال در صدر جدول همچنان دنبال می‌شود و سرخ‌ها با پیروزی شب گذشته برابر ملوان، اکنون چشم به جدال دو رقیب در شب پایانی هفته بیست و دوم دوخته‌اند.

افشین پیروانی، پیشکسوت محبوب پرسپولیسی‌ها، در این بازی که با حضور پرشور هواداران در استادیوم آزادی برگزار شد، همانند دیگر بازی‌ها موردتوجه سکوها قرار داشت و بارها موردتشویق قرار گرفت و به ابراز احساسات آنها پاسخ داد. مدافع اسبق پرسپوليس و تیم ملی که در این تیم سابقه مدیریتی و سرمربیگری نیز دارد، اکنون در همکاری دوباره با یحیی گل‌محمدی آخرین امیدها برای تکرار قهرمانی را دنبال می‌کند و چشم به پنج هفته پایانی دوخته است.

1839572

پیروانی که بارها در حمایت از این تیم و هوادارانش برخاسته و گلایه‌هایی نیز در میانه فصل داشت، مدعی شده بود که علی‌رغم تمامی کارشکنی‌ها و مشکلات، آنها امیدواری و تلاش خود را برای کسب دوباره قهرمانی دنبال خواهند کرد و در بازی شب گذشته با پیروزی برابر ملوان یکی از خوشحال‌ترین اعضای پرسپوليس بود که در حلقه شادی این تیم در کنار هواداران حضور داشت و با امید بیشتر مسیر قهرمانی را دنبال می‌کند.

پیروانی که سابقه چندین قهرمانی در زمان بازی و مدیریت در این تیم را دارد، باید دید بار دیگر قادر خواهند بود جشن قهرمانی را در پایان فصل تکرار کنند و ادعای خود را برای دستیابی به این عنوان را به اثبات برساند یا خیر.

دیدگاه‌ها