کد خبر : 1899743 | 19 فروردين 1402 ساعت 09:40 | 54.3K بازدید | 31 دیدگاه

طعنه پپ به مدافع سیتی: نمی‌تواند در تیمم بازی کند

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، معتقد است که کایل واکر ویژگی لازم برای بازی در سیستم مدنظر او برای تیمش را ندارد.

طعنه پپ به مدافع سیتی: نمی‌تواند در تیمم بازی کند

به گزارش "ورزش سه"، واکر این فصل جایگاهش را در ترکیب اصلی سیتی از دست داد و این موضوع سوالات بسیاری را برای هواداران، کارشناسان و اهالی رسانه مطرح کرده بود. 

گمانه‌زنی‌های بسیاری درباره این که چرا گواردیولا تصمیم گرفته که دیگر از این بازیکن استفاده نکند مطرح شده بود اما حالا سرمربی سیتی درباره این موضوع توضیح داده و مدعی شده که تنها دلیل این اتفاق ویژگی‌های بازی او بوده است. 

این مربی اسپانیایی در گفتگو با خبرنگاران در این باره اظهار داشت: «واکر نمی‌تواند این کار را انجام دهد. او همیشه سرعت بالایی خواهد داشت و یکی از سریع‌ترین بازیکنان خواهد بود. برای این که بتواند نزدیک به میانه زمین بازی کنید باید حرکات خاصی انجام دهید و او ویژگی‌های دیگری دارد.»

1754897

گواردیولا درباره تغییر شرایط سیتی گفت: «او با حضور چهار مدافع در کنار ژوائو کانسلو یا اولکس زینچنکو خیلی خوب به عنوان مدافع کناری بازی می‌کرد اما با توجه به تغییر سیستم و استفاده از دفاع سه نفره، او نمی‌تواند چنین کاری را انجام دهد.»
او با اشاره به توانایی‌های این بازیکن اضافه کرد: «گاهی نیاز به ویژگی خاص و مشخصی در زمین بازی دارید. دلیل تصمیم من فنی است. اینطور نیست که اعتمادم به کایل واکر را از دست داده باشم. شاید او نیاز به زمان برای سازگاری با این سیستم داشته باشد اما مشکل اینجاست که ما زمان نداریم. اینجا بحث مهارت مطرح است.» 

دیدگاه‌ها