کد خبر : 1899753 | 19 فروردين 1402 ساعت 10:43 | 29.4K بازدید | 17 دیدگاه

نویسنده زندگینامه گواردیولا:

توخل نظر پپ درباره بازی با بایرن را عوض کرد

مارتی پرارناو، نویسنده زندگینامه پپ گواردیولا، می‌گوید پیوستن توماس توخل به بایرن مونیخ باعث شده کار برای این مربی سخت شود.

توخل نظر پپ درباره بازی با بایرن را عوض کرد

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی سه‌شنبه این هفته در دیدار رفت از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا میزبان بایرن مونیخ خواهد بود. 

تصمیم ناگهانی مدیران بایرن در برکناری یولیان ناگلزمان و امضای قرارداد با توخل به عنوان سرمربی جدید این تیم باعث شده که این مربی و گواردیولا بار دیگر فرصت رویارویی برابر یکدیگر را داشته باشند تا تجربه چند سال اخیر در لیگ برتر انگلیس را تکرار کنند. 

پرارناو در گفتگو با TMZ درباره این که آیا حضور توخل نظر گواردیولا درباره این بازی را عوض کرده است اظهار داشت:« بله. توخل مربی بسیار خاصی برای پپ است. من به خوبی به یاد دارم که در سال 2016 از او درباره این پرسیدم که چه کسی بهترین مربی آینده خواهد بود و پپ بدون مکث از توخل نام برد.»
 

1839833

او درباره واکنش گواردیولا به رویارویی با بایرن گفت: «پپ با نهایت احترام این قرعه را پذیرفت. او همیشه احترام بسیاری برای رقابت‌جویی بایرن قائل است. به خوبی می‌داند که این بازی پایاپای و دشوار است. نمی‌تواند انتظار داشته باشید که به یک چهارم نهایی برسید و خبری از بایرن نباشد. حیف که این بازی فینال نیست. 

این دیداری خاص برای پپ خواهد بود. بایرن باشگاهی است که او در آنجا به عنوان مربی پخته شد و رشد کرد. بازگشت به آلیانز آرنا برای او اتفاقی بسیار احساسی خواهد بود. دیدن تماشاگران، دوستان و بازیکنانی مانند کیمیش، مولر و کومان و نویر اتفاق بسیار خاصی برای او خواهد بود.»

دیدگاه‌ها