کد خبر : 1899762 | 19 فروردين 1402 ساعت 11:29 | 74.7K بازدید | 16 دیدگاه

چطور این پاس را دادی ریکاردو...

یک اثر هنری که شاید قهرمان لیگ را عوض کند

سرمربی تراکتور یک عادت به‌خصوص دارد. او تنها مربی‌ای است که ترکیب تیم را شب قبل از بازی اعلام می‌کند.

یک اثر هنری که شاید قهرمان لیگ را عوض کند

به گزارش "ورزش سه" شب قبل از بازی مقابل سپاهان، وقتی بازیکنان پس از آخرین تمرین از ترکیب تیم مطلع شدند، کمی تعجب فضای اردوی تراکتور را فرا گرفت. در ترکیبی که پاکو خمس برای بازی اعلام کرده بود، خبری از محمد عباس زاده، ستاره بازی قبلی مقابل مسجدسلیمان نبود. مهاجمی که هفته گذشته در جنوب هت‌تریک کرده بود اما برای حساس ترین بازی هفته از ترکیب کنار گذاشته شده بود.

در عین حال پاکو، ریکاردو آلوز را به ترکیب برگردانده بود. آنهم پس از حرف و حدیث‌ها و صحبت‌های جدی پس از برد پنج گله تراکتور در مسجدسلیمان. داستان‌ها و استوری‌ها خشم سرمربی و تلاش کاپیتان، مدیرعامل، مالک و همراهان باشگاه برای خواباندن غائله ای که می توانست این تیم پرطرفدار را از پا درآورد.

1839850
در نهایت آلوز با رضای اسدی در جشن گل سهیم شد تا یک بار دیگر تاثیرگذاری‌اش در تراکتور خمس را به رخ بکشد.

در نهایت بعد از چند جلسه غیبت در تمرین و دویدن دور زمین و تشنگی شدید برای مسابقه، خمس از این اشتیاق، نهایت استفاده را برد و بهترین پاسور لیگ برتر را در ترکیب اصلی تیمش مقابل سپاهان استفاده کرد. آن هم در شرایطی که همه تلاش کرده بودند این خبر تا پیش از بازی مخفی بماند. با این حال وقتی بازیکنان تراکتور با تاخیر وارد ورزشگاه شدند، شور و حال ده ها هزار تراکتوری نشان می‌داد چقدر از تصمیم سرمربی و نرمش او راضی اند و البته خود آلوز نیز این لطف را به بهترین شکل جواب داد.

1839851

ستاره پرتغالی که بارها در این فصل نبوغ خود را در ارسال پاس آخر نشان داده بود، دیشب با خلق یک اثر هنری، زمینه‌ساز برد تاریخی تی‌تی‌ها در حضور تماشاگران غیرقابل شمارش تیمشان شد. او با دادن یک پاس پشت پا به گوستاوو واگنین آن هم در شرایطی که ضربه زدن با آن قسمت از پا به توپ در آن زاویه، امری محال به نظر می‌رسید، فرار بزرگ ستاره برزیلی را کلید زد تا در نهایت پس از سرنگونی با خطای پنالتی، رضا اسدی کار سپاهان را تمام کند.

بی‌تردید این پاس و رقم زدن این برتری مقابل سپاهان صدرنشین می‌تواند جریان قهرمانی لیگ را به کلی تغییر دهد. جایی که ستاره پرتغالی با این پاس کم‌نظیر، بزرگ‌ترین مانع را در مسیر قهرمانی هموطن خود روی نیمکت سپاهان قرار داد و حالا سپاهان به لطف برتری در نتیجه رودررو، صدرنشین لیگ است.

1839915
این درست لحظه‌ای است که آلوز با مهارتی شگفت‌انگیز از بین سه مدافع سپاهان، پاس فرار را برای گوستاوو ارسال و تغییر نتیجه بازی را کلید زد.

عکس: مهرداد نوع‌بشر

دیدگاه‌ها