کد خبر : 1899782 | 19 فروردين 1402 ساعت 12:52 | 19.2K بازدید | 18 دیدگاه

پیام رئال به مودریچ: فصل بعد هم می‌مانی

منابع نزدیک به لوکا مودریچ، ستاره رئال مادرید، خبر داده‌اند که او یک فصل دیگر هم به حضورش در این تیم ادامه خواهد داد.

پیام رئال به مودریچ: فصل بعد هم می‌مانی

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد مودریچ با رئال مادرید در پایان فصل جاری به اتمام خواهد رسید و هنوز قرارداد جدیدی با او به امضا نرسیده است. 

در حالی که این بازیکن یکی از ارکان اصلی موفقیت‌های رئال در چند سال اخیر بوده، شایعات بسیاری درباره احتمال جدایی او در پایان فصل جاری و علاقه نداشتن مدیران این باشگاه به تمدید قرارداد با او به گوش می‌رسید. 

بسیاری حتی مدعی شده بودند که او قرار است در پایان فصل جاری به فوتبال عربستان برود تا بار دیگر در یک لیگ کنار کریستیانو رونالدو توپ بزند. 

1803960

اما یکی از منابع نزدیک به این هافبک کروات که پیش از این سابقه نوشتن زندگینامه او را داشته و در این زمینه به این بازیکن کمک کرده حالا خبر از ادامه حضور او در سانتیاگو برنابئو داده که باعث خوشحالی هواداران رئال شده است. 
گفته می‌شود که باشگاه رئال مادرید و شخص فلورنتینو پرز به لوکیتا خبر داده‌اند که به زودی قرارداد جدیدی با او به امضا خواهد رسید و به این ترتیب، او تا پایان فصل آینده هم در این تیم خواهد ماند. 
پیش از این نیز گفته شده بود که مودریچ علاقه بسیاری به ادامه حضورش در رئال دارد و فعلا قصد ترک این تیم یا خداحافظی از دنیای فوتبال را در ندارد.

دیدگاه‌ها