کد خبر : 1899911 | 19 فروردين 1402 ساعت 21:08 | 12K بازدید | 3 دیدگاه

شش پنالتی به قیمت منفی چهار گل

مس رفسنجان و یک معضل حل‌نشدنی!

راحت‌ترین موقعیت‌های گلزنی مس رفسنجان در طول این فصل به یک معضل تبدیل شده و آنها در لیگ برتر چهار پنالتی در جریان بازی خراب کرده‌اند.

مس رفسنجان و یک معضل حل‌نشدنی!

به گزارش "ورزش سه"، خراب شدن پنالتی مس رفسنجان مقابل نفت مسجد سلیمان در این هفته، اتفاق تازه‌ای برای فصل بیست و دوم مسی‌ها نبود و آنها در طول ۲۵ هفته، چهار پنالتی از دست داده‌اند. اتفاقی که به یک معضل حل‌نشدنی و کلافه‌کننده برای ربیعی تبدیل شده و باید دید این تیم در فرصت کوتاه باقی‌مانده تا پایان لیگ پنالتی‌زن اول خود را پیدا خواهد کرد یا خیر.

در این فصل ۶ پنالتی به سود مس رفسنجان اعلام شده که خارجی‌های این تیم چهار پنالتی را از دست داده‌اند. دو پنالتی توسط منشا خراب شده و شیمبا و جفرسون نیز هر کدام یک‌بار در گل کردن پنالتی خود ناکام بوده‌اند.

1840183

جالب اینکه ربیعی در خصوص این بازیکنان خارجی که در طول فصل پنالتی خراب کرده‌اند گفته بود هر سه جزء بهترین پنالتی‌زن‌های لیگ هستند.

1840184

دو پنالتی مس رفسنجان مقابل هوادار در بازی‌های رفت و برگشت و یک پنالتی مقابل ذوب آهن و یک پنالتی نیز جلوی نفت مسجدسلیمان برای شاگردان ربیعی از دست رفته است.

جالب اینکه مس رفسنجان در مرحله یک هشتم جام حذفی مقابل هوادار نیز در ضربات پنالتی شکست خورد و حسن جعفری در روزی که پنج بازیکن هوادار و چهار بازیکن مس پنالتی‌شان را گل کرده بودند، فرصت خود را از دست داد تا این تیم خیلی زود از جام حذفی کنار برود.

دیدگاه‌ها