کد خبر : 1900077 | 20 فروردين 1402 ساعت 17:50 | 19.7K بازدید | 46 دیدگاه

زرد، آبی و صورتی، سپاهان مجمع‌الجزایر جذاب فوتبال

ستاره‌های سپاهان تمرین امروز این تیم در مجموعه باغ فردوس را رنگی کردند.

زرد، آبی و صورتی، سپاهان مجمع‌الجزایر جذاب فوتبال

به گزارش "ورزش سه" تیم فوتبال سپاهان اصفهان در یکی از دشوارترین بازی‌های پیش رو از جمع پنج فینال باقی‌مانده تا پایان لیگ برتر، شنبه هفته بعد باید در ورزشگاه نقش جهان به مصاف مس رفسنجان برود. دیداری سخت و حساس که در سایه شکست طلایی‌پوشان مقابل تراکتور در تبریز، از اهمیت دوچندانی برخوردار است.

برتری در این بازی، که به احتمال زیاد با حضور حداکثری تماشاگران سپاهان برگزار خواهد شد، نیازمند آماده‌سازی کامل این تیم در طول هفته است که از امروز در کمپ باغ فردوس آغاز شده و ستاره‌های سپاهان برای حفظ صدرنشینی تمریناتشان را آغاز کردند.

1840521

در این بین، رامین رضاییان، فرشاد احمدزاده و محمد دانشگر، سه ستاره تاثیرگذار و بی‌جانشین ترکیب سپاهانی‌ها هم پا به پای سایرین در تمرین امروز شرکت کردند تا استارتی قدرتمند برای کسب شانزدهمین پیروزی فصل داشته باشند.

سه بازیکنی که هر یک با رنگ کفش‌های متفاوت با هم، با صورتی خندان و روحیه بالا کارشان را آغاز کردند و امیدوارند تلخی شکست در تبریز را با شیرینی پیروزی در نقش جهان به فراموشی بسپارند.

اسکواد پرستاره سپاهان در این فصل، این تیم را به یکی از موردتوجه‌ترین باشگاه‌های فوتبال ایران بدل کرده و نتایج خوب این تیم نیز تا اینجای فصل هواداران خودی و فوتبال‌دوستان داخلی را راضی نگه داشته است.

دیدگاه‌ها