کد خبر : 1900119 | 21 فروردين 1402 ساعت 03:00 | 11.1K بازدید | 0 دیدگاه

طلسم پیروز نشدن‌های صنعت نفت شکست؛

آبادان این پایکوبی را فراموش کرده بود!

صنعت نفت در حالی که هواداران پرشور آبادانی در طول این فصل در حسرت دیدن برد تیم‌شان در خانه بودند سرانجام در هفته بیست و پنجم به پیروزی خانگی رسید.

آبادان این پایکوبی را فراموش کرده بود!

به گزارش "ورزش سه،" در چارچوب هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر خلیج فارس تیم صنعت نفت آبادان در یک دیدار حساس و شش امتیازی در ورزشگاه تختی آبادان موفق شد با نتیجه 2 بر یک مس کرمان را شکست دهد و 16 امتیازی شود و با کسب سومین برد فصل خود به فاصله 5 امتیازی تیم مس کرمان برسد و امیدهای خود را برای بقا در لیگ برتر افزایش دهد.

صنعت نفت در حالی موفق شد در خانه در دقایق پایانی با گل دقیقه 93 احمد شریعت زاده مس کرمان را شکست دهد که این تیم آخرین بار 108 روز پیش در چارچوب هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ برتر با گل‌های امید خالدی و میثم تهی دست موفق شد با نتیجه 2 بر صفر نساجی مازندران را شکست دهد.

آخرین برد برزیلی‌ها پیش از پیروزی برابر مس کرمان در حالی به 28 آذر 1401 باز می‌گردد که این تیم 12 هفته نتوانست برابر حریفان به پیروزی برسد و در لیگ بیست و دوم تنها نفت مسجد سلیمان که 20 بازی را بدون برد پشت سر گذاشته است رکورد بدتری از این تیم به ثبت رسانده‌اند. نفتی‌ها در این 12 بازی در 5 بازی برابر حریفان خود به تساوی رسیده بودند و در 8 بازی برابر حریفان متحمل شکست شده بودند.
گفتنی است نیمکت صنعت نفت در این فصل به خاطر عملکرد ضعیف این تیم، 4 سرمربی مختلف را به خود دیده است. نکته جالب توجه آنجاست که سرمربیان این تیم در همان بازی‌های ابتدایی حضور خود در نیمکت این تیم موفق به کسب پیروزی شدند. رضا پرکاس در هفته سوم بعد از یک مساوی و یک شکست موفق شد در سومین بازی هوادار تهران را یک بر صفر شکست دهد.

تاوارس سومین سرمربی این تیم در نخستین بازی خود به عنوان سرمربی برزیلی موفق شد نخستین پیروزی خود را کسب کند و حالا عبدالله ویسی نیز در دومین بازی به عنوان سرمربی بعد از شکست برابر سپاهان موفق شد اولین برد را با برزیلی‌ها کسب کند.

نکته جالب توجه در خصوص پیروزی صنعت نفت برابر مس کرمان آنجاست که این نخستین پیروزی این تیم در خانه و در ورزشگاه تختی آبادان بود که بعد از گذشت 24 هفته رقم خورد. پیش از این صنعت نفت هوادار تهران را در ورزشگاه پاس قوامین تهران و نساجی قائمشهر را در ورزشگاه وطنی شکست داده بود.

1840627

دیدگاه‌ها