کد خبر : 1900258 | 21 فروردين 1402 ساعت 16:09 | 11K بازدید | 10 دیدگاه

مثلث پرتغالی برای پیروزی در مثلث قهرمانی؛

آخرین مشورت‌های پرتغالی‌ها برای قهرمانی سپاهان

برای کسب قهرمانی لیگ بیست و دوم همه چیز دست سپاهان است، مگر اینکه آنها دوباره دچار غفلت شوند.

آخرین مشورت‌های پرتغالی‌ها برای قهرمانی سپاهان

به گزارش "ورزش‌سه"، سپاهان اگر موفق به کسب امتیاز از جهنم یادگار امام شده بود، با توجه به اختلاف امتیازی که با استقلال و پرسپولیس داشت، در فاصله 5 هفته مانده به پایان رقابت‌ها، یکی از مهم‌ترین موانع در مسیر قهرمانی را پشت سر گذاشته بود، اما شکست یک بر صفر مقابل شاگردان پاکو خمس به طور کلی برنامه‌های مربیان پرتغالی سپاهان را که به دنبال کسب حداقل یک امتیاز از تبریز بودند را به هم ریخت.
حالا تکسیرا و دستیارانش استقلال را هم امتیاز با خود می‌بینند و پرسپولیس هم در فاصله یک امتیازی آنها قرار گرفته است، تا نتایج این سه تیم در 5 هفته باقی مانده هیجان انگیز و نفس گیر شده باشد.
بی‌شک در این مسیر کوتاه اما پرمخاطره برای سپاهان، استقلال، پرسپولیس و به ویژه برای کادر فنی این سه تیم، استراتژی‌ای که در 5 بازی باقی مانده با توجه به شرایط در نظر گرفته می‌شود، بیشترین تاثیر را در رقم زدن آینده به جا خواهد گذاشت و باید دید از میان دو مربی پرتغالی و یک مربی ایرانی کدام‌شان درنهایت تاج قهرمانی را بر سرخواهند گذاشت.

1840865
میگل تکسیرا و هوگو آلمیدا در حال مشورت با ژوزه مورایس درباره مسائل تاکتیکی و برنامه‌های تمرینی. تمرین روز دوشنبه 21 فروردین ماه 1402. مجموعه باغ فردوس اصفهان.

البته که در این مسیر سپاهان با توجه به کسب نتیجه در دیدارهای مقابل و تفاضل گل بهتر دست بالاتر را دارد و مورایس و دستیارانش با خیال راحت‌تر و استرس کمتری نسبت به ساپینتو، گل محمدی و دستیارانشان کار را دنبال خواهند کرد.

دیدگاه‌ها