کد خبر : 1900265 | 21 فروردين 1402 ساعت 16:52 | 16.7K بازدید | 11 دیدگاه

یاسین حقش را قبل از پایان لیگ می‌گیرد

یاسین سلمانی در هفته‌های ابتدایی یکی از بازیکنان کلیدی سپاهان بود، اما مصدومیتی شدید او را از شرایط ایده‌آل دور کرد.

یاسین حقش را قبل از پایان لیگ می‌گیرد

به گزارش "ورزش‌سه"، یاسین سلمانی اگر با ضربه گوستاوو واگنین در دیدار رفت دچار مصدومیت شدید از ناحیه زانو نمی‌شد، احتمالا این روزها یکی از ستاره‌های بدون جانشین مورایس در ترکیب سپاهان بود، اما در حال حاضر این علی‌محمدی، ریگی و کریمی هستند که کنترل خط میانی و بازیسازی تیم به آنها سپرده شده است.
البته که هر سه بازیکنی که نام‌شان برده شد، بیشتر در بازیسازی و دادن پاس‌های دقیق به یک خط جلوتر از خودشان متبحر هستند و فقدان بازیکنی که توانایی تکنیکی و خلاقیت بالاتری در خط میانی طلایی‌پوشان داشته باشد، به وضوح دیده می‌‍شود.
یاسین سلمانی 21 ساله که در لیگ بیستم زیر نظر محرم نویدکیا چهره شد، در صورت آمادگی می‌توانست این مسئولیت را به خوبی در سپاهان برعهده بگیرد، اما در شرایطی که دیدارهای هفته اول و دوم لیگ بیست و دوم برای این بازیکن آینده‌دار رویایی پیش رفت، در ادامه شرایط برایش دگرگون شد و در ادامه لگد شدید گوستاوو واگنین وینگر راست تراکتور در بازی رفت، این بازیکن را برای هفته‌ها از تمرینات دور کرد. البته سلمانی خوش شانس بود که در این صحنه با پارگی رباط صلیبی مواجه نشد.

1840878

ستاره جوان سپاهان در این فصل تاکنون 7 مرتبه به عنوان بازیکن ثابت و 9 مرتبه به عنوان بازیکن جایگزین برای تیمش به میدان رفته و موفق به ثبت دو گل هم مقابل استقلال و نساجی شده است. 
سلمانی آخرین مرتبه در تساوی یک بر یک مقابل آلومینیوم فرصت بازی برای سپاهان را پیدا کرد، ولی با بازگشت محرومان و مصدومان تیم، طی هفته‌های اخیر فرصتی به سلمانی داده نشده است. یاسین سلمانی این روزها در تمرینات تلاش می‌کند که پایان فصل بیست و دوم را مانند هفته‌های ابتدایی رقم بزند؛ اتفاقی که اگر از سوی مورایس رقم بخورد و این فرصت به او داده شود، این ستاره نشان داده به خوبی از پس توقعاتی که او وجود دارد، برخواهد آمد.

دیدگاه‌ها