کد خبر : 1920464 | 22 فروردين 1402 ساعت 18:38 | 16.2K بازدید | 4 دیدگاه

تورنمنت تابستانی: شعبه لیگ برتر در آمریکا

لیگ برتر انگلیس قصد دارد در تابستان پیش رو با شش باشگاه لیگ برتری در یک تورنمنت پیش‌فصل در آمریکا شرکت کند.

تورنمنت تابستانی: شعبه لیگ برتر در آمریکا

به گزارش "ورزش سه"، سایت اتلتیک اعلام کرد لیگ برتر انگلیس قصد دارد امسال تابستان یک تورنمنت شش‌تیمه در خاک آمریکا برگزار کند و این اولین قدم در راستای پروژه بازاریابی لیگ برتر در ایالات متحده است.

شش باشگاه انگلیسی که در صورت سقوط نکردن از لیگ برتر، تابستان پیش رو در این تورنمنت شرکت خواهند کرد عبارتند از: چلسی، برایتون، استون‌ویلا، نیوکسل و برنتفورد.

این تورنمنت که تحت عنوان Summer Series در ساحل شرقی آمریکا برگزار می‌شود در راستای پروژه‌ای است که لیگ برتر برای جذب هواداران تازه در آمریکا در دستور کار قرار داده است. پیش از این چند لیگ آمریکایی از جمله NBA و NFL برای جذب هواداران تازه و درآمدزایی بیشتر چندین مسابقه از مسابقات خود را در اروپا برگزار کردند و حالا لیگ برتر فوتبال انگلیس قصد دارد اقدام مشابهی را در جهت عکس انجام بدهد.

1851189

چند سالی است که باشگاه‌های انگلیسی برای برگزاری اردوهای تابستانی خود آمریکا را به عنوان مقصد انتخاب می‌کنند. با توجه به افزایش دائمی شهرت لیگ برتر در گوشه و کنار دنیا این لیگ بازار آمریکا را فرصتی سودآور می‌داند و قصد دارد به صورت رسمی در آمریکا حضور داشته باشد.

تابستان گذشته باشگاه‌های لیگ برتری آرسنال، اورتون، منچسترسیتی و چلسی برای برگزاری تورهای تابستانی به آمریکا سفر کردند. در حال حاضر گفته می‌شود سیتی در حال برنامه‌ریزی برای تور مشابهی در تابستان آینده است و منچستریونایتد رسما اعلام کرده که برای برگزاری اردوی پیش‌فصل خود در ایالات متحده با شرکای آمریکایی‌اش به توافق رسیده است.

1851190

آرسنال هم اعلام کرده که روز 19 جولای با سفر به پایتخت آمریکا با تیم ستارگان لیگ MLS دیدار خواهد کرد که هدایتش با وین رونی خواهد بود.

دیدگاه‌ها