کد خبر : 1920628 | 23 فروردين 1402 ساعت 17:47 | 25.5K بازدید | 8 دیدگاه

ادعایی که می‌تواند باعث اخراج گالتیه شود؛

ورود الخلیفی به پرونده جنجالی سرمربی پی‌اس‌جی

کریستوف گالتیه سرمربی پاری سن ژرمن به یک رسوایی اخلاقی متهم شده است.

ورود الخلیفی به پرونده جنجالی سرمربی پی‌اس‌جی

به گزارش "ورزش سه"، هفته گذشته، کیلیان امباپه و این هفته، کریستف گالتیه. پاری سن ژرمن به تیمی تبدیل شده است که اخبار فراورزشی در آن موضوع داغ این باشگاه فرانسوی است. همان‌طور که رومن مولینا روز گذشته فاش کرد به نظر می‌رسد اتهامات جدی از سمت ژولین فورنیه مدیر ورزشی سابق نیس علیه کریستوف گالتیه در ایمیلی خطاب به مالکان این باشگاه که اکنون به بیرون نفوذ پیدا کرده، مطرح شده که در بین آن‌ها نژادپرستی علیه بازیکنان مسلمان و سیاه‌پوست وجود دارد.

پی اس جی به سرعت واکنش نشان داد، به ویژه ناصر الخلیفی. بر اساس اطلاعات RMC Sport، رئیس تیم پاریسی تحقیقات داخلی را برای روشن شدن حقایق و اینکه آیا واقعاً گالتیه این سخنان را در آگوست 2021، دو ماه پس از انتصاب به عنوان سرمربی از نیس به زبان آورده، آغاز کرده است.

در صورتی که اتفاقات بسیار جدی تایید شود، اخراج گالتیه فوری خواهد بود. الخلیفی که در ژوئن سال گذشته 10 میلیون یورو برای جذب گالتیه پرداخت کرده بود، فعلا چیزی از این وضعیت نمی‌داند.

مرد قطری که هفته گذشته برای تماشای زنده تمرینات پی اس جی به پاریس سفر کرد و همچنین بیش از 10 دقیقه با گالتیه گفت‌وگو کرد، نمی‌خواهد این باشگاه فرانسوی به وحشت بیفتد و به طور طبیعی به این مشکل رسیدگی خواهد کرد. آینده سرمربی پاری‌سن‌ژرمن متزلزل است و این واقعیت می‌تواند به معنای جدایی او از پایتخت فرانسه باشد.

دیدگاه‌ها