کد خبر : 1920639 | 23 فروردين 1402 ساعت 18:52 | 16.6K بازدید | 6 دیدگاه

روحیه بالای شاگردان الهامی پیش از بازی با استقلال؛

هیاهوی هواداری‌ها تا ورزشگاه آزادی می‌رود

تمرین تاکتیکی روز چهارشنبه هوادار پیش از دیدار برابر استقلال، در اتمسفری شاداب و هوای بهاری تهران برگزار شد.

هیاهوی هواداری‌ها تا ورزشگاه آزادی می‌رود

به گزارش ورزش سه، هواداری‌ها روز شنبه یکی از مهم‌ترین دیدارهای تاریخ خود را پیش رو دارند و در ورزشگاه آزادی تهران میهمان مدافع عنوان قهرمانی خواهند بود.

بنفش‌های تهرانی چند هفته پیش و در آخرین باری که به ورزشگاه آزادی تهران رفتند، در دیداری که هرگز نتیجه آن را فراموش نخواهند کرد موفق شدند پرسپولیس، دیگر مدعی عنوان قهرمانی را با ارائه نمایشی سزاوارانه پیش چشمان هوادارانش با شکستی تلخ رو به رو کنند.

1851503

هواداری‌ها که ظاهرا شکست هفته قبل‌شان مقابل پیکاگ را به فراموشی سپرده‌اند با جدیت خاصی تمرینات‌شان را در مجموعه ورزشی خیریه عمل تهران در روزهای گذشته پیگیری کردند.

تمرین روز چهارشنبه این تیم با حضور مدیرعامل باشگاه هوادار و شوخی‌ها و لبخندهای محمدجواد رحیمی و ساکت الهامی، مدیرعامل و سرمربی هوادار به نوعی صمیمانه‌تر و شاداب‌تر از همیشه بود. چهره پر نشاط بازیکنان هوادار که زیر نظر کادر فنی به طور جدی و پرتلاش ظاهر می‌شدند نیز شکار لنز دوربین میلاد احمدی عکاس رسانه باشگاه هوادار شد.

1851505

هوادار که حالا نقش تعیین کننده‌ای در تعیین قهرمان فصل جاری لیگ برتر پیدا کرده است از جمله شگفتی‌سازان فصل جاری رقابت‌ها به شمار می‌رود که ظاهرا تلاششان برای پیشروی در رقابت‌های حذفی و کسب عنوان تک رقمی جدول نهایی ماراتن خلیج فارس تا روز آخر ادامه دارد.

1851506

دیدگاه‌ها