کد خبر : 1920689 | 24 فروردين 1402 ساعت 02:16 | 15.8K بازدید | 6 دیدگاه

کورتوا: امیدوارم افسوس گل‌های نزده را نخوریم

تیبو کورتوا، دروازه‌بان رئال مادرید، اظهار امیدواری کرد که تیمش بعد از دیدار برگشت برابر چلسی، افسوس موقعیت‌های از دست رفته دیدار امشب را نخورد.

کورتوا: امیدوارم افسوس گل‌های نزده را نخوریم

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید امشب موفق شد در دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان مقابل چلسی با گل‌های کریم بنزما و مارکو آسنسیو، 2-0 پیروز شود اما کورتوا معتقد است با توجه به دیدار دشوار برگشت در استمفوردبریج، شاید بهتر بود این تیم به گل‌های بیشتری می‌رسید.
او گفت:"واضح است که وقتی مقابل تیم 10 نفره بازی می‌کنید، این احساس را دارید که می‌توانید کار حریف را یکسره کنید. اما اگر آنتونی رودیگر نبود، آنها می‌توانستند با زدن یک گل در دقایق پایانی به خانه برگردند. هنوز در دیدار برگشت یک بازی خیلی سخت باقی مانده است و امیدوارم افسوس نخوریم که چرا گل‌های بیشتری نزدیم."

1851648

مهار موقعیت استرلینگ
در نهایت آن لحظه بسیار مهم بود. ما شروع خوبی داشتیم. مهار یک گل همیشه ارزش زیادی دارد. اگر آنها کار را 1-1 می‌کردند، می‌توانست از نظر روانی به ما ضربه بزند. من از این سیو خوشحالم.

بهتر شدن در نیمه دوم
فکر می‌کنم ما در نیمه دوم بی‌نقص کار کردیم. در دقیقه یا دقایق آخر باید مالکیت توپ را حفظ می‌کردیم تا آنها نتوانند گل بزنند زیرا این اتفاق شرایط بازی را تغییر می‌داد.

آماده شدن برای بازی برگشت
باید طوری برای آن دیدار آماده شویم که انگار بازی مساوی شده است؛ مانند دیدار مقابل بارسا، فکر کنیم که به پیروزی نیاز داریم. اگر به این نتیجه فکر کنید، ناگهان می‌بینید که 2-0 شکست می خورید و همه چیز مساوی می شود. فکر می کنم در دیدار فصل قبل مقابل چلسی شروع خوبی نداشتیم. امیدوارم این بار شروع خوبی داشته باشیم و بتوانیم گل اول را بزنیم و پیروز شویم.
 

دیدگاه‌ها