کد خبر : 1920693 | 24 فروردين 1402 ساعت 03:00 | 20K بازدید | 11 دیدگاه

40 دقیقه 10 نفره بازی کردن در برنابئو خیلی زیاد است

کپا: شرایط چلسی می‌توانست بدتر از این رقم بخورد

کپا آریسابالاگا، دروازه‌بان چلسی، معتقد است که تیمش برای جبران شکست مقابل رئال مادرید به بهترین نسخه خود در دیدار برگشت نیاز دارد.

کپا: شرایط چلسی می‌توانست بدتر از این رقم بخورد

به گزارش "ورزش سه"، چلسی دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را با نتیجه 2-0 به میزبان خود رئال مادرید واگذار کرد. کپا آریسابالاگا در پایان این دیدار تاکید کرد شرایط چلسی بعد از ده نفره شدن می توانست بدتر از این ها نیز رقم بخورد.

او در مورد شکست مقابل رئال گفت: "به نظرم آنها تیم برتر میدان بودند ولی ما هم موقعیت هایی برای گلزنی داشتیم. شرایط بعد از اخراج حتی می توانست بدتر هم پیش برود چرا که 35-40 دقیقه با یک یار کمتر بازی کردیم که برای یک مسابقه در سطح لیگ قهرمانان اروپا و در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو خیلی زیاد است."

1851661

دروازه‌بان چلسی با اشاره به فصل بدی که تیمش در حال سپری کردن است گفت: "فصل بدی است و ما در میانه های جدول رده بندی لیگ برتر حضور داریم. درست است که در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا هستیم ولی برای صعود به جمع چهار تیم نهایی به بهترین نسخه از خودمان در دیدار برگشت نیاز داریم. در آن دیدار برای رقم زدن یک شب خاص به فضایی خاص از سوی هوادارانمان هم نیاز داریم."

کپا در مورد تغییرات متعدد روی نیمکت چلسی گفت: "به نظر می رسد که ما در سطح واقعی خودمان ظاهر نمی شویم. باید اول به خودمان نگاه کنیم چرا که بازیکنان مسئول این اتفاق هستند. ما سه مربی داشتیم و تغییرات صورت گرفته هزینه های زیادی برای تیم و البته ما به همراه داشته است. تیم ما عملکرد مورد انتظار را از خود ارائه نمی دهد و باید سر خود را پایین انداخته و به تلاش ادامه دهیم."

1851660

او در مورد هدف تیمش در بازی برگشت مقابل رئال گفت: "گلزنی در دقایق ابتدایی از اهمیت بالایی برخوردار است ما نیاز به جو پرشور در ورزشگاه داریم و مطمئن هستیم که می توانیم موقعیت های زیادی ایجاد کنیم و خطرناک ظاهر شویم."

دیدگاه‌ها