کد خبر : 1920727 | 24 فروردين 1402 ساعت 12:34 | 27.9K بازدید | 0 دیدگاه

کاپیتان سابق سیتی، گزینه جدی هدایت تاتنهام

ونسان کمپانی پس از جدایی آنتونیو کونته گزینه اول برای هدایت تاتنهام در تابستان آینده است.

کاپیتان سابق سیتی، گزینه جدی هدایت تاتنهام

به گزارش "ورزش سه"، ونسان کمپانی، سرمربی برنلی، از سوی تاتنهام به عنوان اولین گزینه برای جانشینی آنتونیو کونته، که ماه گذشته برکنار شد، معرفی شده است.

کاپیتان سابق منچسترسیتی پس از سقوط فصل گذشته برنلی در میان بحران مالی، تحول قابل توجهی را رقم زد. کمپانی نحوه عملکرد باشگاه را چه در داخل و چه در خارج از زمین تغییر داد و صعود برنلی را 7 هفته مانده به پایان فصل چمپیونشیپ قطعی کرده است.

بر اساس گزارش سان، تاتنهام به یکی از طرفداران کمپانی تبدیل شده و او را به عنوان کاندیدای ایده‌آل برای جانشینی آنتونیو کونته می‌بیند. ادعا می‌شود که دنیل لوی، مالک باشگاه تاتنهام شخصاً از نحوه هدایت این سرمربی‌ با سبکی فعال و جذاب غافلگیر شده است.

ماه گذشته گزارش شد که کمپانی همراه با یولیان ناگلزمان و روبن آموریم از اسپورتینگ گزینه هدایت تاتنهام است. گزارش‌ها حاکی از آن است که تاتنهام بررسی‌های مناسبی از کیفیت کار و شخصیت او دریافت کرده و به همین دلیل او را فردی می‌داند که باشگاه را متحول می‌کند.

کمپانی به عنوان کاپیتان سابق منچسترسیتی به دو عنوان قهرمانی در لیگ برتر، یک جام حذفی و دو قهرمانی در جام اتحادیه دست یافته بود. گفته می‌شود که کمپانی حاضر است برنلی را برای پیوستن به تاتنهام رها کند، زیرا سرمربی بلژیکی‌ آرزوی رسیدن به سرمربیگری در لیگ برتر را دارد.

دیدگاه‌ها