کد خبر : 1920730 | 24 فروردين 1402 ساعت 12:31 | 14.2K بازدید | 9 دیدگاه

گوندوغان: کمتر تیمی در اتحاد مثل بایرن بازی می‌کند

ایلکای گوندوغان، کاپیتان منچسترسیتی، از عملکرد بایرن مونیخ در دیدار برابر این تیم تمجید کرد.

گوندوغان: کمتر تیمی در اتحاد مثل بایرن بازی می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، بایرن این هفته برای برگزاری دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان در ورزشگاه اتحاد به مصاف منچسترسیتی رفت و با سه گل برابر این تیم شکست خورد. 

حتی توماس توخل هم پس از بازی از این که تیمش تا این حد توپ را برابر سیتی در اختیار داشت تعجب کرده بود. او به حدی انتظار تسلط تیم میزبان بر توپ و میدان را داشت که توماس مولر را از ابتدا در ترکیب تیمش قرار نداده بود. 

بایرن در نهایت با وجود 44 درصد مالکیت توپ شکست خورد و گوندوغان در گفتگو با کیکر در این باره اظهار داشت:« این اتفاق بسیار نادری است که تیمی به اتحاد بیاید و تا این حد مالکیت توپ داشته باشد. اما این بازی واقعا جذاب بود. معمولا 9 تیم از 10 تیمی که برابر ما قرار می‌گیرند فقط روی ضد حمله حساب می‌کنند و به تشکیل دیوار دفاعی رو می‌آورند.»

1836021

سیتی در این بازی به حدی خوب بازی کرد که حالا بسیاری معتقد هستند که تکلیف دیدار مرحله یک چهارم نهایی مشخص شده و این تیم حالا مدعی اصلی قهرمانی است. آیا آنها در هفتمین تلاش تحت هدایت پپ گواردیولا موفق خواهند شد؟ 

کاپیتان سیتی در این باره گفت: «این دقیقا همان اشتباهی است که نباید حالا مرتکب شویم، این که پس از پیروزی 0-3 به فینال در استانبول فکر کنیم. چیزی که باعث می‌شود در مجموع حس مثبتی داشته باشم این است که ما از نظر عملکرد در این مقطع در دوران اوج خودمان هستیم.»

به نظر می‌رسد که دوران افت سیتی که پیش از برگزاری مسابقات جام جهانی 2022 قطر باعث شد آنها در کورس قهرمانی لیگ برتر از آرسنال عقب بمانند به پایان رسیده است. بعضی از هواداران همین حالا رویای سه گانه را دارند و گوندوغان در این باره اضافه کرد: «الان در اواسط آوریل هستیم و می‌توانیم سه جام مهم فصل را به دست آوریم اما ممکن است در عرض چند هفته همه چیز را از دست بدهیم.»

دیدگاه‌ها