کد خبر : 1920764 | 24 فروردين 1402 ساعت 16:18 | 21K بازدید | 2 دیدگاه

گزارش:

خریدار فنلاندی یونایتد پیشنهادش را پس گرفت!

توماس زیلیاکوس امروز اعلام کرد که از رقابت برای خرید منچستریونایتد کناره‌گیری کرده است.

خریدار فنلاندی یونایتد پیشنهادش را پس گرفت!

به گزارش "ورزش سه"، توماس زیلیاکوس، کارآفرین فنلاندی، پیشنهاد خود برای خرید منچستریونایتد را پس گرفت و گفت تصمیم مالکان فعلی، یعنی گلیزرها، برای رفتن به دور سوم مناقصه، یک "تصمیم مسخره" است. این مدیر 69 ساله گفت که گلیزرها هیچ احترامی برای باشگاه قائل نیستند. زیلیاکوس، شیخ جاسم، بانکدار قطری، و سِر جیم رتکلیف، مالک اینئوس، به صورت رسمی پیشنهاد دوم خود برای مالکیت یونایتد را ارائه کرده‌اند.

1851811

زیلیاکوس گفت: «این تأخیرها کار برای هر مالک جدید به منظور ساخت تیم برنده برای فصل آینده را بسیار دشوار می‌کند. مناقصه در حال تبدیل شدن به یک مسخره‌بازی است و گلیزرها هیچ احترامی برای باشگاه قائل نیستند. جیم رتکلیف، شیخ جاسم و من همه آماده مذاکره برای خرید یونایتد بودیم. من در این بازی مسخره که برای به حداکثر رساندن سود برای فروشندگان و به قیمت اعتبار  منچستریونایتد است، شرکت نخواهم کرد.»

1851812

به نظر می‌رسد که اکنون جنگ نهایی میان جیم رتکلیف و شیخ جاسم بن حمد آل ثانی، عضو خانواده سلطنتی قطر، باشد. پیشنهادهای این دو متفاوت اما قابل توجه است. مرد بریتانیایی فقط بخشی از باشگاه را می‌خواهد، در حالی که قطری‌ها آماده‌اند تا کل باشگاه را بخرند. تصمیم نهایی با خانواده گلیزر، مالکان کنونی منچستریونایتد است. 

روند اداری طولانی فروش سهام یونایتد باعث می‌شود مالکان جدید برای تقویت تیم در فصل آینده زمان زیادی را از دست بدهند. اگر در نهایت گلیزرها سهام خود را نفروشند، خشم هواداران یونایتد از آنها بیشتر می‌شود. در حقیقت هواداران یونایتد از عملکرد مالکان کنونی تیمشان به شدت ناراضی هستند.

دیدگاه‌ها