کد خبر : 1920821 | 24 فروردين 1402 ساعت 23:03 | 16.3K بازدید | 7 دیدگاه

محرومیتی در کار نیست

آشتی رابرتسون و کمک داور جنجالی

ماجرای درگیری عجیب اندی رابرتسون با کمک داور بازی لیورپول-آرسنال با آشتی طرفین ختم به خیر شد.

آشتی رابرتسون و کمک داور جنجالی

به گزارش "ورزش سه"، دیدار تیم‌های لیورپول و آرسنال در اوج هیجان با تساوی 2-2 به پایان رسید و در میان همه اتفاقات و حواشی مربوط به آن، صحنه درگیری کمک داور با بازیکن لیورپول جنجال بسیاری به راه انداخته و سوژه رسانه‌ها شد. این جنجال اما در نهایت با آشتی طرفین و اعلام اتحادیه فوتبال انگلیس ختم به خیر شد.

در صحنه یاد شده که مربوط به نیمه اول بازی بود، کنستانتین هاتزیداکیس، کمک داور بازی با آرنج به گلوی اندی رابرتسون، مدافع لیورپول ضربه زد! بازیکن لیورپول بعد از این اتفاق به حالت اعتراض نزد داور رفت اما پل تیرنی او را با کارت زرد جریمه کرد تا خشم لیورپولی‌ها چند برابر شود.

1851921

اتحادیه فوتبال انگلیس روز سه شنبه از شروع تحقیقات خود در مورد این اتفاق خبر داده و از باشگاه لیورپول خواست تا مستندات خود را ارائه کند. این اتحادیه بعد از بررسی مستندات و شواهد موجود ساعتی پیش اعلام کرد که کنستانتین در حادثه یاد شده مرتکب تخلف خاصی نشده و هیچ محرومیتی متوجه او نخواهد شد.

کنستانتین که خیلی‌ها منتظر اظهار نظر او در مورد حادثه یاد شده بودند بعد از اینکه از سوی اتحادیه فوتبال انگلیس تبرئه شد، با اشاره به حل مشکلش با رابرتسون در یک گفت‌وگوی دوستانه گفت: "من در رابطه با این اتفاق با رابرتسون صحبت‌های مثبت و سازنده‌ای داشتیم. قصد نداشتم به او ضربه‌ای بزنم و دستم را ناخودآگاه به سمت صورتش بردم و بابت آن نیز عذرخواهی کردم."

1851922

دیدگاه‌ها