کد خبر : 1920827 | 24 فروردين 1402 ساعت 23:59 | 42.6K بازدید | 14 دیدگاه

تعویض ناگهانی شزنی با درد و اشک (عکس)

وویژیک شزنی، دروازه‌بان یوونتوس، در دقایق پایانی نیمه اول بازی با اسپورتینگ به دلیل درد در ناحیه قفسه سینه تعویض شد.

تعویض ناگهانی شزنی با درد و اشک (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در دقیقه 41 بازی یوونتوس و اسپورتینگ لیسبون اتفاق عجیب و غیرمنتظره‌ای را شاهد بودیم که طی آن وویژیک شزنی به یک باره از ناحیه قلب احساس درد کرده و دست خورد روی قفسه سینه گذاشت و روی زمین نشست.

گلیسون برمر، مدافع یوونتوس زمانی که متوجه این موضوع شد خیلی سریع از کادر پزشکی تیمش خواست تا برای مداوی دروازه‌بان لهستانی وارد زمین شوند.

ویدئو: 297632

شزنی در حالی که همچنان از درد در قفسه سینه خود رنج می‌برد در صحبت با کادر پزشکی یووه کاملا هوشیار بود اما پس از مدت کوتاهی آنها به مکس آلگری اطلاع دادند که این بازیکن نمی‌تواند بازی را ادامه دهد و باید تعویض شود.

آلگری ماتیا پرین را جایگزین شزنی کرد و دروازه‌بان لهستانی در حالی زمین بازی را ترک کرد که اشک می‌ریخت. چهره گریان و درهم آمیخته با درد شزنی نگرانی بزرگی در هواداران یووه ایجاد کرد و هنوز مشخص نیست که دلیل این اتفاق چه بود و مشکل این بازیکن دقیقا چیست.

1851937

شزنی قبل از ورود به تونل استادیوم آلیانز صحبت کوتاهی با آلگری داشت و اسکای اسپورت ایتالیا مدعی شده که او برای نفس کشیدن دچار مشکل و مجبور به ترک زمین شد. او سریعا به بیمارستان منتقل شد تا سلامتی‌اش مورد معاینه قرار گرفته و دلیل مشکلی که باعث ایجاد درد در قفسه سینه‌اش شد نیز مشخص شود.

1851939
1851936

دیدگاه‌ها