کد خبر : 1920852 | 25 فروردين 1402 ساعت 09:37 | 26.9K بازدید | 5 دیدگاه

خشم دوباره آلگری: پاردس پیراهنش را جا گذاشت!

درگیری مکس آلگری، سرمربی یوونتوس، با لئاندرو پاردس همچنان ادامه دارد.

خشم دوباره آلگری: پاردس پیراهنش را جا گذاشت!

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس شب گذشته در دیدار رفت از مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا به مصاف اسپورتینگ رفت و با نتیجه 0-1 برابر این تیم به پیروزی رسید. 

شایعات بسیاری در طول هفته گذشته درباره درگیری پاردس و آلگری به گوش می‌رسید و گفته شده بود که آن‌ها پس از یکی از جلسات تمرینی یوونتوس به صورت جدی با یکدیگر درگیر شده بودند. 

دلیل این درگیری این بود که این بازیکن از زمان کمی که برای بازی به او می‌رسد ناراحت و ناراضی است و به همین دلیل به سرمربی تیمش اعتراض کرده بود که در نهایت با بحث به پایان رسید.

1852015

اما اتفاق عجیبی که شب گذشته افتاد این بود که ظاهرا این بازیکن حتی آماده ورود به زمین هم نبود و وقتی آلگری خواست که در دقایق پایانی از او به عنوان بازیکن تعویضی استفاده کند، پیراهنش را به همراه نداشت. 

این ملی‌پوش آرژانتینی مجبور شد که بلافاصله راهی رختکن شود تا بتواند پیراهنش را پیدا کند و همین باعث شد که تعویض او و پل پوگبا برای دقایقی به تعویق بیفتد و آلگری در کنار زمین بسیار خشمگین به نظر می‌رسید تا مشخص شود که درگیری این دو نفر همچنان ادامه دارد. 

پاردس تابستان گذشته به صورت قرضی از پاری سن ژرمن به یوونتوس پیوست اما به احتمال زیاد در پایان فصل بار دیگر به پاریس بازخواهد گشت.

دیدگاه‌ها