کد خبر : 1920868 | 25 فروردين 1402 ساعت 11:59 | 43.6K بازدید | 46 دیدگاه

نگذاشتند در سوچی کارش را کند؛

قربان بردیف از ترک تبریز پشیمان است

دستیار قربان بردیف در تراکتور می‌گوید او از ترک ایران پشیمان است.

قربان بردیف از ترک تبریز پشیمان است

به گزارش ورزش سه، هفته گذشته قربان بردیف سرمربی سرشناس فوتبال روسیه از تیم سوچی جدا شد تا فصلی که با تراکتور آغاز شده بود، با سوچی نیز به پایان نرسد.

ایوان دانیلینتس دستیار بردیف در تیم‌ تراکتور که در روسیه نیز همراه او بود، در مورد جدایی این سرمربی از سوچی اظهار داشت: این تصمیم بردیف بوده است. من با او در ارتباط نبودم اما به نظرم او می‌داند که در چنین شرایطی نمی‌توان کار سازنده‌ای کرد. خیلی چیزها آن‌طور که او تصور می‌کرد پیش نمی‌رفت.

او راجع به شرایط کار در سوچی گفت: اگر تصمیم برای جذب بردیف از سوی باشگاه است، پس دعوت از چنین فردی و ندادن فرصت کار به او کاملاً کوته فکری بوده است.

دستیار قربان بردیف که از نزدیکان اوست در مورد جدایی بردیف از تراکتور عنوان کرد: فکر می‌کنم بردیف بیش از همه متاسف و پشیمان است که به خاطر کار در سوچی همه چیز را در ایران رها کرد زیرا جو مساعدی در آنجا وجود داشت. رئیس باشگاه نگرش خوبی نسبت به او داشت.

وی افزود: او هر آن چیزی که به او اجازه می‌داد برای مدت طولانی پیشرفت کند را در اختیار داشت اما اقتدار بوریس روتنبرگ که او را به سوچی دعوت کرد، اجازه نداد قربان بردیف از خواسته او امتناع کند. در واقع، معلوم شد که این‌ها همه حرف‌های بدون عمل بوده است.
سوچی در حال حاضر با ۳۱ امتیاز در رده نهم جدول رده‌بندی مسابقات لیگ روسیه قرار دارد.

دیدگاه‌ها