کد خبر : 1920901 | 25 فروردين 1402 ساعت 13:59 | 3.5K بازدید | 0 دیدگاه

برای هر تیمی دردسر درست کردیم

امیدیان: اداره پیکان ارزان کار هرکسی نیست

مربی پیکان می‌گوید هرکسی جسارت جوان‌گرایی ندارد ولی مجتبی حسینی به خوبی این کار را کرده.

امیدیان: اداره پیکان ارزان کار هرکسی نیست

به گزارش ورزش سه، جلال امیدیان در کنفرانس خبری پیش از دیدار با نفت آبادان گفت: فردا یک بازی بسیار مشکل داریم. هفته گذشته جوری برای ما جلو رفت که بازی هوادار برای ما حساس شد ولی با اعتقادی که آقای حسینی به بچه‌ها و کادر داشتند ما بردیم و بازی فردا یکی از مشکل‌ترین بازی‌های فصل ما است و امیدوارم بچه‌ها به این واقف باشند که بازی سختی است و با آن‌ها صحبت کردیم. تیم نفت آبادان هم از زمانی که آقای ویسی آمده تیمی منظم‌تر شده و در دو بازی گذشته نشان داده. امیدواریم بچه‌ها به صحبت‌های آقای حسینی گوش دهند و یک بازی خوب همراه با موفقیت انجام دهیم. 

او در مورد دیدار پیکان با سپاهان و پرسپولیس و تاثیر در قهرمانی ادامه داد: ما به تیممان ایمان داشتیم و یک‌سری اتفاقات افتاد که استرس گرفتیم. با نتایجی که هفته‌های گذشته گرفتیم کمی شرایطمان بهتر شد. ما نشان دادیم با تیم‌هایی که در رده‌های بالاتر هستند بهتر بازی کردیم. ما اول برای جایگاه خودمان می‌جنگیم چون فکر می‌کنیم جایگاهمان اینجا نیست. با قدرت جلو می‌رویم و حریف دست و پا بسته‌ای برای هیچ تیمی نیستیم. 

ویدئو: 297662

مربی پیکان در مورد اینکه از عملکرد جوانان تیمشان راضی هست یا خیر عنوان کرد: بحث تاثیرگذاری مربی در باشگاه وجود دارد. باشگاه پیکان با یک بودجه خیلی کم داخل مسابقات آمده و این‌گونه باعث می‌شود مربی در فصل نقل و انتقالات نتواند بازیکن بگیرد و این یک ریسک بسیار بزرگ است در بالاترین سطح فوتبال مملکت جوان‌ها را وارد باشگاه کنی و کار هرکسی هم نیست. بین تیم‌های پایه و بزرگسال چندسالی است این اتفاق به‌خاطر امکانات پایه نیفتاده برای همین تیم ساختن را کمی سخت کرده. سرمربی ما با کمترین هزینه توانسته تیمی بسازد که در ترانسفر مارکت و قیمت گذاری جزو ۴، ۵ تیم بالای جدول باشد. به نظر من خیلی کار دشواری است. یک پشتوانه خوب برای باشگاه پیکان درست کرده که می‌توانند برای فوتبال ملی درآمدزایی کنند و به نظر کارشناسان پیکان تیمی جوان و دونده است که برای هر تیمی دردسر درست کرده. اگر بخواهیم واقع‌نگر باشیم در فوتبال ایران این کار بسیار سخت است. ما از جایگاهمان با توجه به تلاشی که کردیم خیلی راضی نیستیم. ولی ایمان داریم در پنج بازی آینده می‌توانیم جایگاهمان را ارتقا دهیم. 

امیدیان در پایان در مورد تعداد مصدوم و محروم افزود: محروم و مصدوم نداریم و‌ باید ببینیم شرایط یکی، دوتا از بچه‌ها تا فردا چطور است و ‌اگر شد از آن‌ها استفاده کنیم.

دیدگاه‌ها