کد خبر : 1920937 | 25 فروردين 1402 ساعت 18:55 | 102.4K بازدید | 75 دیدگاه

فقط یک سورپرایز مقابل مس کرمان

ترکیب پرسپولیس برای بازگشت به صدر

پرسپولیس با ترکیبی نسبتا هجومی به دنبال پیروزی مقابل مس کرمان و صعود موقت به صدر جدول است.

ترکیب پرسپولیس برای بازگشت به صدر

به گزارش "ورزش سه"، تیم پرسپولیس در حالی به مصاف مس کرمان می‌رود که این آخرین دیدار پیش از شهرآورد پایتخت است و یحیی گل‌محمدی نیز ترکیب تیمش را برای این بازی با یک تغییر همراه کرده است.

نکته مهم این است که مرتضی پورعلی‌گنجی به ترکیب اصلی سرخپوشان بازگشته تا یحیی گل‌محمدی مرکز خط دفاعی را با حضور او و گئورگی گولسیانی تشکیل دهد. این زوج در طول فصل نیز زوج ثابت خط دفاع قرمزها بوده است.

دانیال اسماعیلی‌فر و علی نعمتی مدافعان کناری پرسپولیس هستند تا وحید امیری یک خط جلوتر برود. نکته جالب اینکه امیری در بازی امروز هم کاپیتان پرسپولیس خواهد بود تا در غیاب عالیشاه و کمال، این وظیفه را برعهده داشته باشد.

میلاد سرلک، تک هافبک دفاعی پرسپولیس است و سروش را کمی جلوتر به عنوان هافبک مرکزی و بازی‌ساز می‌بیند. سروش در بازی قبلی هم برای پرسپولیس به میدان رفت و حالا باید دید برابر مس چه خواهد کرد.

وحید امیری، سعید صادقی و مهدی ترابی سه وینگر تخصصی پرسپولیس هستند اما امروز یکی از آن‌ها به خط حمله خواهد رفت تا در کنار مهدی عبدی، زوج هجومی سرخپوشان را تشکیل دهد.

1852148

* ترکیب اصلی پرسپولیس مقابل مس کرمان:
علیرضا بیرانوند، دانیال اسماعیلی‌فر، گئورگی گولسیانی، علی نعمتی، سروش رفیعی، مرتضی پورعلی‌گنجی، مهدی ترابی، میلاد سرلک، مهدی عبدی، وحید امیری و سعید صادقی.

روی نیمکت پرسپولیس فرشاد فرجی و وحدت حنانوف مدافعان این تیم هستند. سینا اسدبیگی و کمال کامیابی‌نیا دو هافبک تدافعی خواهند بود. امید عالیشاه تنها وینگر پرسپولیس است و لئاندرو پریرا، شیخ دیاباته و عیسی آل‌کثیر نیز مهاجمان رزرو خواهند بود.

* نیمکت ذخیره پرسپولیس:
احمد گوهری، فرشاد فرجی، وحدت حنانوف، سینا اسدبیگی، کمال کامیابی‌نیا، امید عالیشاه، لئاندرو پریرا، شیخ دیاباته، عیسی آل‌کثیر

دیدگاه‌ها