کد خبر : 1920963 | 25 فروردين 1402 ساعت 20:32 | 10.2K بازدید | 0 دیدگاه

دیدار آئوسیلیو با ایجنت دی‌زربی: اینتر آماده تغییرات

لاگاتزتا دلو اسپورت از دیدار پیرو آئوسیلیو، مدیر ورزشی اینتر، با ایجنت روبرتو دی‌زربی خبر داد.

دیدار آئوسیلیو با ایجنت دی‌زربی: اینتر آماده تغییرات

به گزارش "ورزش سه"، به گفته این روزنامه ایتالیایی پیرو آئوسیلیو در سفر روز پنج شنبه خود به بارسلونا علاوه بر دیدار با متئو آلمانی، مدیر فوتبال بارسلونا با ادواردو کرنیار، ایجنت روبرتو دی‌زربی، جدی‌ترین گزینه جانشینی سیمونه اینزاگی نیز دیدار کرد.

1852187

رسانه‌های ورزشی ایتالیا از سرمربی فعلی برایتون به عنوان جانشین سیمونه اینزاگی در پایان فصل در صورت جدایی این مربی یاد می‌کنند. در جلسه بین کرنیار و آئوسیلیو در مورد احتمالات این انتقال صحبت‌هایی انجام شد.

1852189

دی‌زربی از ماه سپتامبر کار خود را در برایتون شروع کرد. او خیلی زود توانست با مرغ‌های دریایی به نتایج درخشان دست یافته و آنها را در مسیر کسب اولین سهمیه اروپایی خود قرار دهد. شاگردان او در حال حاضر در مکان هفتم جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس حضور دارند.

ایجنت دی‌زربی، رابطه دیرینه‌ای با باشگاه بارسلونا دارد و در سال‌های اخیر کوین بوآتنگ و کوئیکه سیتن (مربی) را به بلوگرانا انتقال داده است. او همچنین اینجنت رونالد آرائوخو نیز هست.

گاتزتا همچنین اضافه کرده که دلیل حضور نماینده باشگاه بارسلونا در جلسه یاد شده نیز به خاطر نقل و انتقالات تابستانی این باشگاه و احتمال تبادل بازیکن با اینتر بوده است. این گزارش از معاوضه احتمالی فرانک کسیه و مارسلو بروزوویچ بین دو باشگاه خبر داده است. البته شاید تفاوت قیمت دو بازیکن به خاطر گران‌تر بودن کسیه مانع از جوش خوردن این معامله شود.

دیدگاه‌ها