کد خبر : 1921089 | 26 فروردين 1402 ساعت 11:31 | 65.9K بازدید | 11 دیدگاه

شکایت شجاعی از پرسپولیس، باشگاه محکوم شد

در تازه ترین آرای صادره از سوی کمیته وضعیت باشگاه پرسپولیس در پرونده شکایت علی شجاعی محکوم شد.

شکایت شجاعی از پرسپولیس، باشگاه محکوم شد

به گزارش "ورزش سه"، علی شجاعی که از تیم نساجی به پرسپولیس ملحق شده بود، به هنگام جدایی از سرخ‌ها و حضور دوباره در نساجی برای دریافت مطالبات خود به کمیته وضعیت شکایت کرد و این کمیته بعد از بررسی پرونده حق را به بازیکن داد و حالا باشگاه پرسپولیس باید مطالبات این بازیکن را پرداخت کند. تازه ترین آرای صادره از سوی کمیته وضعیت از این قرار است:

* با توجه به شکایت پوریا آریا کیا از باشگاه آلومینیوم اراک، این باشگاه به پرداخت مبلغ 14 میلیارد و 500 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 316 میلیون و 100 هزار بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد. همچنین کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان 2 میلیارد و 700 میلیون ریال قرار رد صادر کرد.

*در پی شکایت محمد مشایخ از باشگاه نفت مسجد سلیمان، این باشگاه به پرداخت مبلغ 2 میلیارد و 200 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 47 میلیون و 960 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم گردید. همچنین کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به مبلغ یک میلیارد و 200 میلیون ریال قرار رد صادر کرد.

*در پرونده شکایت علی شجاعی از باشگاه پرسپولیس، این باشگاه به پرداخت مبلغ 5 میلیارد و 600 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 122 میلیون و 80 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد. همچنین کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان 800 میلیون ریال قرار رد صادر کرد.

*با توجه به شکایت مهرداد حبیبی از باشگاه تراکتور تبریز، کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به مبلغ یک میلیارد و 126 میلیون ریال قرار رد صادر کرد.

*در پرونده شکایت باشگاه نفت مسجد سلیمان از محمد طیبی، این بازیکن به پرداخت مبلغ چهارصد میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 87 میلیون و 200 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق باشگاه نفت مسجد سلیمان محکوم شد.

دیدگاه‌ها