کد خبر : 1921115 | 26 فروردين 1402 ساعت 12:45 | 17.9K بازدید | 7 دیدگاه

گواردیولا: تمام جزئیات زندگی هالند را زیر نظر داریم

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، مدعی شد که این باشگاه تمامی ابعاد و جزئیات زندگی ارلینگ هالند را زیر نظر دارد تا او همیشه در اوج باشد.

گواردیولا: تمام جزئیات زندگی هالند را زیر نظر داریم

به گزارش "ورزش سه"، هالند تابستان گذشته از دورتموند جدا شد و به منچسترسیتی پیوست و خیلی زود به ستاره اول این تیم در رقابت‌های لیگ برتر تبدیل شد. 

این بازیکن در طول دوران حضورش در دورتموند بارها با مشکل مصدومیت و آمادگی فیزیکی روبرو شده بود اما این مشکل از زمان پیوستن به سیتی برای او حل شده است. 

گواردیولا در این باره گفت: «من نمی‌دانم که او در دورتموند چه کاری انجام می‌داد اما ما 24 ساعته از او مراقبت می‌کنیم. ما پزشکان و فیزیوتراپ‌های بسیار خوبی داریم که پشت تمامی جزئیات قرار دارند. درک کردن این که شما مبلغ بسیاری هزینه کنید و بعد به حال خودش رهایش کنید سخت است. 

1832409

امروز با توجه به برنامه پر فشار بازی‌ها که هر سه یا چهار روز یک بار برگزار می‌شود، شما باید بازیکنان را به خوبی حمایت کنید و به همین دلیل ما کاملا بحث تغذیه، استراحت، خواب و خوراک او را زیر نظر داریم. این که چند دقیقه تمرین کند. داده‌هایی وجود دارد که نشان می‌دهد آنها گاهی نمی‌توانند بیشتر از 10 یا 15 دقیقه تمرین کنند.
 
ما مدام او را زیر نظر داریم چون بازیکن بسیار بزرگی برای ما است. فیزیوتراپ، ماساژ، پشت، شانه‌ها، تاندون، همه چیز را می‌بینیم. او زمان بسیار بیشتری را در مرکز تمرینی سپری می‌کند، تا این که بخواهد در خود زمین باشد.»

دیدگاه‌ها