کد خبر : 1921126 | 26 فروردين 1402 ساعت 13:45 | 27.2K بازدید | 9 دیدگاه

درخشش کای رونی: پسر اسطوره در راه پدر

به نظر می‌رسد که کای رونی، پسر وین رونی، مسیری مشابه پدرش را در پیش گرفته و قرار است به ستاره‌ای درخشان تبدیل شود.

درخشش کای رونی: پسر اسطوره در راه پدر

به گزارش "ورزش سه"، وین رونی در آگوست 2002 در سن 16 سالگی برای اولین بار در تیم بزرگسالان به میدان رفت و توانست نمایش درخشانی را در بازی اورتون برابر تاتنهام داشته باشد. 

او در این بازی که با تساوی 2-2 به پایان رسید، یک پاس گل ارسال کرد و توجه بسیاری را به خودش جلب کرد اما هواداران تاتهام همچنان فریاد می‌زدند:« تو کی هستی؟»

اما زمان زیادی طول نکشید که همه او را شناختند. این بازیکن چند روز قبل از تولد 17 سالگی موفق شد در لحظات آخر دروازه آرسنال را باز کند و آرسن ونگر پس از این بازی گفت که او یکی از بزرگترین استعدادهایی است که در انگلیس دیده است. 

این مهاجم انگلیسی در نهایت راهی یونایتد شد و لقب اسطوره این باشگاه را از آن خود کرد و بسیاری پیش‌بینی می‌کنند که پسر او هم مسیری مشابه را طی کند. 

1852472

کای در 17 دسامبر 2020 در سن 11 سالگی به آکادمی جوانان منچستریونایتد پیوست و رونی همان روز با انتشار پستی در توییترش نوشت:« روزی پر افتخار. به تلاش بسیارت ادامه بده، پسرم.»

کای از آن زمان تا به حال قدم‌های بزرگی را در زمینه رشد و پیشرفتش برداشته و حالا به موفقیت قابل توجهی در تیم زیر 13 سال رسیده است. 

روزنامه انگلیسی سان خبر داده که او حالا به عنوان یکی از ستاره‌های آینده یونایتد شناخته می‌شود و خودش هم پیش از این گفته بود که هدفش رسیدن به تیم اول و پا گذاشتن جای پای پدرش است. 

او در پست مهاجم به میدان می‌رود و فصل گذشته 56 گل به ثمر رسانده است. حالا بسیاری امیدوار هستند که او بتواند جای پدرش را در اولدترافورد پر کند و به بازیکنی درخشان و بزرگ تبدیل شود. 

دیدگاه‌ها