کد خبر : 1921138 | 26 فروردين 1402 ساعت 14:29 | 16.5K بازدید | 2 دیدگاه

گواردیولا: همیشه قدردان ژائو کانسلو هستیم

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، یه سوت‌های هواداران این باشگاه در دیدار مقابل بایرن مونیخ علیه ژوائو کانسلو واکنش نشان داد.

گواردیولا: همیشه قدردان ژائو کانسلو هستیم

به گزارش ورزش سه، وینگر پرتغالی در ۲۰ دقیقه آخر مسابقه وارد میدان شد و به محض ورود به زمین از سوی طرفداران با هو کردن مورد استقبال قرار گرفته شد؛ حال آنکه او دوران درخشانی را در تیم سیتی طی کرده و اگرچه به صورت قرضی به بایرن رفته اما هنوز ممکن است به ترکیب تیم در فصول آینده بازگردد.

از پپ گواردیولا درباره این واکنش و حرکت هواداران منچسترسیتی سوال شد و او در نشست مطبوعاتی گفت: ژوائو همیشه در اینجا مورد تقدیر و تحسین هواداران بوده است. شاید این سوت‌ها به این خاطر بود که او پیراهن تیم حریف را پوشیده و به هر صورت بازی در شرایط خاصی بود. من جای آن هواداران نیستم ولی مطمئنم که آنها به صورت کلی از ژوائو قدردانی خواهند کرد.

او ادامه داد: ژوائو قبلا هم مورد تشویق قرار گرفته و شاید دوباره هم این اتفاق برایش بیفتد‌، چرا که او همیشه یک بازیکن مهم برای ما بوده است. ما نمی‌توانیم فراموش کنیم که کیفیت او در فصل‌های گذشته لیگ برتر چقدر به ما کمک کرده و این یک مسئله غیرقابل انکار است.

دیدگاه‌ها