کد خبر : 1921196 | 26 فروردين 1402 ساعت 18:56 | 15.3K بازدید | 5 دیدگاه

تغییر غیرمنتظره در خط دروازه؛

رونمایی از ۱۱ بازیکن هوادار مقابل استقلال

نفرات آغاز کننده بازی برای هوادار در دیدار با استقلال مشخص شدند.

رونمایی از ۱۱ بازیکن هوادار مقابل استقلال

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال هوادار که در دور برگشت لیگ برتر موفق به کسب پیروزی یک بر صفر مقابل پرسپولیس در ورزشگاه آزادی شد، امشب نیز در همین استادیوم به مصاف استقلال می‌رود و امیدوار است باز هم شگفتی خلق کند و از آبی‌پوشان هم امتیاز بگیرد.

تیم فوتبال هوادار در شرایطی از ساعت ۱۹:۳۰ امشب در چارچوب دیدارهای هفته بیست و ششم لیگ برتر مقابل استقلال قرار می‌گیرد که ترکیب این تیم نسبت به مسابقه گذشته‌اش سه تغییر مهم در خط دروازه و دفاعی داشته که محمدرضا خالدآبادی، عزت‌الله پورقاز و صائب محبی از جمع نفرات اصلی خارج شدند و مهرداد طهماسبی، فریبرز گرامی و حسین ابراهیمی از ابتدا بازی می‌کنند.

مهرداد طهماسبی که در فصل جاری لیگ برتر فقط یک بار در هفته سوم مقابل سپاهان به میدان رفته بود، امروز با تصمیم عجیب ساکت الهامی جانشین محمدرضا خالدآبادی شده و دروازه‌بان هوادار برابر استقلال است.

مهدی عبدی، فریبرز گرامی و مرتضی منصوری سه مدافع مرکزی هوادار در دیدار با استقلال هستند که جلوتر از آن‌ها سپهر روزی‌طلب و نیما انتظاری به‌عنوان هافبک‌های دفاعی بازی می‌کنند.

حسین ابراهیمی و حسین صادقی وینگ‌بک‌های راست و چپ هوادار در دیدار با استقلال هستند و محمد چهارمحالی و داریوش شجاعیان نیز مثل هفته قبل در پست هافبک هجومی به کار گرفته شده‌اند و محمدجواد محمدی نیز تک مهاجم آن‌هاست.

ترکیب هوادار مقابل استقلال به این شرح است:
مهرداد طهماسبی، مهدی عبدی، فریبرز گرامی، مرتضی منصوری، سپهر روزی‌طلب، نیما انتظاری، حسین ابراهیمی، حسین صادقی، محمد چهارمحالی، داریوش شجاعیان و محمدجواد محمدی

دیدگاه‌ها