کد خبر : 1921260 | 26 فروردين 1402 ساعت 22:46 | 16K بازدید | 15 دیدگاه

فقط یک نفر در استادیوم دید پنالتی شده

پژمان نوری: داور پانزده کیلو اضافه وزن داشت

مدیرعامل ملوان انتقادات تندی را نسبت به داور دیدار با تراکتور مطرح کرد.

پژمان نوری: داور پانزده کیلو اضافه وزن داشت

به گزارش "ورزش سه"، پژمان نوری، مدیرعامل باشگاه ملوان، پس از تساوی برابر تراکتور در جمع خبرنگاران حاضر شد و با انتقاد از اعلام پنالتی به سود حریف گفت: بازی خوبی بود و جو ورزشگاه عالی بود، اما داور بازی سه امتیاز شیرین را از ما گرفت. سوال ما از کمیته داوران و فدراسیون این است که این داور چطور توانسته تست آمادگی جسمانی خودش را پاس کند. این داور همین الان حداقل ۱۰-۱۵ کیلو اضافه وزن دارد و در آن صحنه هم خیلی عقب بود و کمک‌هایش به او می‌گفتند برخوردی صورت نگرفته اما خودش یک تنه ایستاد و گفت پنالتی بوده است.

وی افزود: این اشتباه فقط برای این بازی نبوده و در این فصل دیده‌اید که ما چقدر از داوری ضرر کرده‌ایم و حرفی نزدیم و هر زمانی هم می‌خواهیم چیزی بگوییم نامه و کمیته انضباطی؛ تهدید شده‌ایم که نباید حرف بزنیم. بروید تمام بازی‌های ملوان را آنالیز کنید و ببینید چقدر از داوری آسیب دیده‌ایم.

ویدئو: 297885

نوری سپس با اشاره به حساسیت مسابقات گفت: مسابقات برای هم برای تیم‌های بالا و پایین جدول و هم برای آنهایی که برای آسیایی شدن می‌جنگند، خیلی حساس است اما ندانم کاری و لحبازی داور، حق یک شهرستان را می‌خورند. ما به راحتی می‌توانستیم سه امتیاز امروز را بگیریم اما داور روی یک پا ایستاد. کمک داور حتی به جام جهانی هم رفته و به او می‌گوید برخوردی نبود و کمک دیگر هم که ابتدا روی خط هجده قدم نیامد و کنار کرنر ایستاده بود اما این آقا گفت من دیده‌ام.

او ادامه داد: همه ما از آن بالا دیدیم که پنالتی نیست و نمی‌دانم این داور چطور گفت فقط من یک نفر در استادیوم دیدم که پنالتی شده و باید پنالتی بگیرم‌. کار از خواهش گذشته و به نظرم دیگر کافی است که گفتیم خواهش می‌کنیم. اگر قرار به داد و بیداد و فریاد است، بگویید که ما هم تکلیف خودمان را بدانیم. تا الان فقط گفته‌ایم خواهش می‌کنیم حق ما را بدهید و اگر نمی‌توانیم اینطور حق‌مان را بگیریم، کار دیگری بکنیم.

مدیرعامل ملوان در پایان عنوان کرد: چند سال است که ورزشگاه انزلی را دیده‌اید. تیم ملوان و هواداران ملوان کمترین حاشیه را داشته‌اند، اما چه کنیم که سرمان شکسته است و باید بیایند در زمین خودمان سرمان را ببرند و بروند.

دیدگاه‌ها