کد خبر : 1921309 | 27 فروردين 1402 ساعت 07:00 | 41.2K بازدید | 30 دیدگاه

مشتهای گره‌کرده ساپینتو و چهره درهم ساکت

سرمربی هوادار تهران بعد از شکست 6 گله تیمش با چهره‌ای درهم به ریکاردو ساپینتو تبریک و خسته نباشید گفت.

مشتهای گره‌کرده ساپینتو و چهره درهم ساکت

به گزارش "ورزش سه" ریکاردو ساپینتو یکی از هیجانی‌ترین سرمربیان لیگ برتر ایران است و گاهی این هیجانی‌بودن برای سرمربی آبی‌ها دردسرساز شده و محرومیت‌های سریالی علیه او و درگیری با نیمکت رقبا، بخشی از کارنامه ساپینتو در لیگ بیست‌ودوم است. با این‌حال اما یکی از سرمربیانی که همواره رفتار و عملکرد سرمربی پرتغالی استقلال را مورد ستایش قرار داده، ساکت الهامی است که خود او هم جزو دسته سرمربیان هیجانی به شمار می‌رود!

1852850

الهامی در طول 180 دقیقه نبرد تیمش در دور رفت‌وبرگشت مقابل استقلال، کوچک‌ترین درگیری با نیمکت آبی‌ها نداشت. سرمربی تیم هوادار حتی در دیدار دور رفت، به طور ویژه از ساپینتو تعریف و تمجید کرد و با اشاره به دانش فنی بالای سرمربی آبی‌ها گفت: «ساپینتو دانش فنی بالایی دارد. او خوشبخت‌ترین مربی لیگ است. اینکه حرص و جوش می‌خورد نشان از خوش قلبی است. خوشحالم چنین مربی‌ای در ایران است و به جذابیت لیگ کمک می‌کند. اگر او را اذیت نکند مربی توانمند و خوشبختی است».

ساکت الهامی با وجود آنکه تیمش برابر استقلال در دور برگشت شکستی 6 گله را محتمل شد، بازهم برخورد جنجالی با ریکاردو ساپینتو نداشت و در شرایطی که برای دلجویی از الهامی و خسته نباشید به آن‌ها، سرمربی استقلال به سوی نیمکت هوادار رفته بود، الهامی برخورد خوبی با سرمربی پرتغالی آبی‌ها داشت و پیروزی به‌دست آمده را هم به استقلالی‌ها تبریک گفت.

1852848

سرمربی تیم هوادار با وجود آنکه در نشست خبری بعد از بازی نسبت به رفتار حسین حسینی و زدن پنالتی استقلال گلایه داشت اما بازهم انتقادی را به سوی ساپینتو روانه نکرد تا نشان بدهد برخلاف درگیری‌های پرشماری که این 2 سرمربی با نیمکت تیم‌های دیگر دارند، به عنوان هیجانی‌ترین سرمربیان لیگ ایران رابطه مستقیم‌شان خوب است و هیچ درگیری در طول 180 دقیقه رقابت استقلال و هوادار به‌ثبت نرسیده است!

1852851
1852846
1852847
1852849

عکاس: امیرحسین خیرخواه

دیدگاه‌ها